Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lumiwatch gör din arm till en pekskärm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lumiwatch är en Android-baserad klocka med inbyggd projektor som gör om din arm till pekskärm. Coolt säger vi, vad säger du?

Läs hela artikeln här

Kanske coot, men opraktiskt tex när det är kallt ute och sen undrar jag hur väl den verkligen kommer at synas ljusare dagar när tom enWatch går bet.

Ursprungligen av CekariYH:

Kanske coot, men opraktiskt till exempel när det är kallt ute och sen undrar jag hur väl den verkligen kommer at synas ljusare dagar när tom enWatch går bet.

När det är kallt ute kommer jag inte ens åt min Apple Watch för alla vinterkläder och vantar...

Är ungefär som detta tangentbord antar jag https://cdon.se/hushallsapparater/virtuellt-b...
Fast i ett mindre format då.
Finns säkert områden där detta kan komma att bli användbart, ex platser med mycket vandalisering där det behövs någon typ av inmatning eller informationsvisning. Svårt att pilla sönder ljus sätt projektorn bakom någon tjock plexiskiva som är billig och enkel att byta ifall någon repar sönder den.
Att ha det på armen som i klippet lockar inte mig men får väl se hur tekniken är om några år.

Ursprungligen av Ida Blix:

När det är kallt ute kommer jag inte ens åt min Apple Watch för alla vinterkläder och vantar...

Tja, klär man sig som en eskimå så...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-07-08 17:53

Det räcker nog med en skjorta.... beroende på skjortans färg kommer en del att bli helt osynligt.

1
Bevaka tråden