Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ida tar semester – här är prylarna och tjänsterna hon packar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dags för Ida att gå på några veckors semester. Självklart såg vi till att också hon svarade på vilka prylar och tjänster hon packar med sig.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-07-15 13:09
Ursprungligen av Redaktionen:

De andra har snackat så mycket om sina ryggsäckar så här kommer lite om min. Jag använder oftast en grön Herschel-rygga, modellen heter Little America Mid-Volume

Läs hela artikeln här

Aha! Nu vet vi varifrån inspirationen kom förra sommaren till 99:ans nya ”mintgrön-melonröd-färgtema”!

Jag får sällen resfeber eller sånt, kanske lite pirr i magen om man ska långt, men däremot packar jag alldeles för mycket så man knäar, särskilt kamera pryl etc.
Kompisar eller mina ungar retar mig alltid för det och kommer med gliringar som: Ska du flytta för gott eller har du hyrt nån sherpa... typ.
När väl hemma är väl 2/3 orört men omflyttat sas

Ursprungligen av CekariYH:

Jag får sällen resfeber eller sånt, kanske lite pirr i magen om man ska långt, men däremot packar jag alldeles för mycket så man knäar, särskilt kamera pryl etc.
Kompisar eller mina ungar retar mig alltid för det och kommer med gliringar som: Ska du flytta för gott eller har du hyrt nån sherpa... typ.
När väl hemma är väl 2/3 orört men omflyttat sas

Gjorde länge samma! Packade allt och använde nästan inget när jag väl var där. Har blivit bättre.

Jag gillade döskallen bäst! Tur den är med!

Ha en trevlig semester!

Ursprungligen av Wille_3:

Ha en trevlig semester!

Tack!

1
Bevaka tråden