Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Photoshop kan snart komma till Ipad

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Adobe arbetar på en Ipad-version av sitt bildverktyg Photoshop, som till skillnad från tidigare IOS-appar ska vara det riktiga Photoshop. Nästa år är det dags för lansering enligt de senaste ryktena.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2018-07-16 07:50

Adobe är för sent ute. Plattritarna har redan hittat sina alternativappar.

Jag hoppa verkligen att det kommer en fullversion av Photoshop.

Ursprungligen av Mija:

Adobe är för sent ute. Plattritarna har redan hittat sina alternativappar.

Vilka appar menar du?

Ursprungligen av Mija:

Adobe är för sent ute. Plattritarna har redan hittat sina alternativappar.

Är man van vid PS så är det nog rätt självklart att byta tillbaka. Finns ju ett skäl till att dom är standard.

För min del gillar jag verkligen Pixelmator, och då är dessutom Pixelmator Pro på horisonten. Får se om Photoshop blir bra nog för mina behov, det kostar ändå en hel del (gissningsvis)

Ska bli intressant och se om den bara adderas till fotopaketet eller om man måste välja till och betala extra. I nuläget jobbar jag helst med mina foton på den stationära med ett ritbord, men det kan ju bli ändring på det.

Ursprungligen av RolexJocke:

Ska bli intressant och se om den bara adderas till fotopaketet eller om man måste välja till och betala extra. I nuläget jobbar jag helst med mina foton på den stationära med ett ritbord, men det kan ju bli ändring på det.

Tror det kommer adderas men osäker källa...

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2018-07-17 09:46
Ursprungligen av CekariYH:

Tror det kommer adderas men osäker källa...

Har inga belägg men jag är ganska säker att det kommer ingå i Adobes prenumerations tjänst. Det ligger i deras nya linje. Men jag kan ha fel har hänt förr?
Men oavsett så är det en intressant utveckling. Gillar flödet att kunna behandla bilder när man är på resa utan att behöva släpa på en dator. Det ända som inte är smidigt på en iPad är kopiering från minneskort/kamera. Borde kunna göras lite smidigare.

1
Bevaka tråden