Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung kan släppa egen smart högtalare 9 augusti

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung håller hov i New York 9 augusti, och det är inte bara Galaxy Note 9 och en Galaxy Watch som kan visas upp. Nya rykten talar också om en smart högtalare.

Läs hela artikeln här

Lågoddsare att de döper om sin klocka till watch, deras smarta högtalare kommer garanterat heta något med pod (eller home). Om inte direkt så kommer den döpas om efter någon generation.

  • Medlem
  • 2018-07-23 22:56
Ursprungligen av Sledde:

Lågoddsare att de döper om sin klocka till watch, deras smarta högtalare kommer garanterat heta något med pod (eller home). Om inte direkt så kommer den döpas om efter någon generation.

Google Home kom väl före Homepod så namngivning tycker jag är lite oväsentligt ?

Däremot är frågan om en smart högtalare från Samsung fyller någon funktion

Ursprungligen av PaO:

Google Home kom väl före Homepod så namngivning tycker jag är lite oväsentligt ?

Däremot är frågan om en smart högtalare från Samsung fyller någon funktion

Klart den kommer fylla en funktion. Samsung vill ju också ta över det smarta hemmet och de har goda förutsättningar med deras vitvarudivision och tv/stereo-apparater. Så nog tror jag att den har möjlighet att fylla en funktion. Men de behöver ju få ordning på bixby.

Ursprungligen av Sledde:

Men de behöver ju få ordning på bixby.

Eller lägga ner den

Ursprungligen av barbapappa_86:

Eller lägga ner den

Det kan man ju tycka, men med tanke på hur värdefull den typen av information är och kommer att vara framöver, så tror jag nog att de vill ha en bit av kakan.

Ursprungligen av Sledde:

Det kan man ju tycka, men med tanke på hur värdefull den typen av information är och kommer att vara framöver, så tror jag nog att de vill ha en bit av kakan.

Att Samaung vill ha en bit av den kakan betvivlar jag inte. Skulle dock bli förvånad om de lyckas hålla bixby levande några år till.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Att Samaung vill ha en bit av den kakan betvivlar jag inte. Skulle dock bli förvånad om de lyckas hålla bixby levande några år till.

Med tanke på deras innovationskraft så kan de säkert bli så. De bygger ju sin innovation på att härma andra och då kommer de snart vara omkörda i västvärlden av kinesiska jättar som Xiaomi.

Ursprungligen av Sledde:

Lågoddsare att de döper om sin klocka till watch, deras smarta högtalare kommer garanterat heta något med pod (eller home). Om inte direkt så kommer den döpas om efter någon generation.

Så det blev en galaxy home..

http://feber.se/pryl/art/385669/galaxy_home_u...

  • Medlem
  • 2018-08-10 05:23
Ursprungligen av Sledde:

Ja det blev det
Nu förstår man namnbyte till Galaxy Watch
Får se när den lanseras
Verkar vara som Homepod utan ingångar
Samarbetet med Spotify var ju en överaskning ?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-08-10 23:15

Jösses så ful

1
Bevaka tråden