Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Homepod kan få stöd för mer än en timer

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Homepod står inför flera nya praktiska funktioner, bland annat Hitta min Iphone och stöd för flera timers.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-07-23 22:12

"I dagsläget har Homepod som bekant stöd för endast en timer åt gången vilket till exempel försvårar mer avancerad matlagning i köket än makaroner och falukorv."

Hur fixade man mer avancerad matlagning förr i tiden när prylar som Homepod inte fanns?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-07-23 22:20
Ursprungligen av Ljung:

"I dagsläget har Homepod som bekant stöd för endast en timer åt gången vilket till exempel försvårar mer avancerad matlagning i köket än makaroner och falukorv."

Hur fixade man mer avancerad matlagning förr i tiden när prylar som Homepod inte fanns?

Visst är det otroligt ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-07-23 23:13
Ursprungligen av Ljung:

"I dagsläget har Homepod som bekant stöd för endast en timer åt gången vilket till exempel försvårar mer avancerad matlagning i köket än makaroner och falukorv."

Hur fixade man mer avancerad matlagning förr i tiden när prylar som Homepod inte fanns?

Om du kollar på hur maten var som serverades i svenska hem förr i tiden så kommer du tacka gud/Jobs för att prylar som Homepod(med en eller flera timers) finns..?

  • Medlem
  • 2018-07-24 00:33

- Hej Siri. Hur länge ska jag steka falukorven?
- Det här hittade jag på webben om ”Hur länge ska jag steka falukorven”.



- Hej Siri. Vänta. Jag behöver koka makaroner också.
- Vilken typ av företag söker du?

Jag tror det var bättre förr när man kunde laga mat utan digitala assistenter och med en enda timer.

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-07-25 10:31

Hur kan det ta såå lång tid! Helt sjukt långsamt går det.

1
Bevaka tråden