Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HBO Nordic får stöd för Apples tv-app

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HBO Nordic uppdaterar sin IOS-app, och inför stöd för både den universella sökmotorn i Apple TV och tv-appen.

Läs hela artikeln här

Bara Netflix kvar då...

Fan va bra! Och ja, bara Netflix kvar..

Rätt ska väl ändå vara rätt i häxjakten på HBO Nordic. Den har länge föreslagit nästa avsnitt när man sett klart på det föregående. Däremot glömmer den bort det om man inte tittar på avsnittet direkt.

Ursprungligen av Sperious:

Rätt ska väl ändå vara rätt i häxjakten på HBO Nordic. Den har länge föreslagit nästa avsnitt när man sett klart på det föregående. Däremot glömmer den bort det om man inte tittar på avsnittet direkt.

Helt riktigt. Det var det jag menade, men skrev det otydligt. Har tweakat texten nu!

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-07-25 20:43
Ursprungligen av Chaosstar:

Bara Netflix kvar då...

Väntar även på att Telia Play ska få stöd. Enligt Telia tittar dom iaf på det.

Ursprungligen av Redaktionen:

HBO Nordic uppdaterar sin IOS-app, och inför stöd för både den universella sökmotorn i Apple TV och tv-appen.

Läs hela artikeln här

HBO kan göra allt dom kan! Men jag köpte inte min LG Oled Tv och soundbar som har 4K, Dolby vision/Atmos för att se shitty kvalite och dålig app interface... Ljusår efter Netflix! Och Netflix är inte perfekta dom heller. Men en så dominant streaming tjänst som HBO borde skämmas. Och appen finns inte i lg webos, och Philips. Rätta mig om jag tar fel men förut fanns inte Nordic på Xbox one... alltså HBO får 1 max 2 månader sen säger jag upp den varje år. Jag är inte snål, men lägger inte pengar på något som årsvis deras kunder klagar på.

En sista irriterande sak! Varför fortsätta släppa avsnitt varje vecka. Släpp hela säsonger, inte på allt men på något!

Ursprungligen av Helanderm:

En sista irriterande sak! Varför fortsätta släppa avsnitt varje vecka. Släpp hela säsonger, inte på allt men på något!

För att HBO fortfarande anser att deras linjära TV-kanal är den primära verksamheten?

1
Bevaka tråden