Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför får jag bara japansk musik...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-06-30 19:37

Sedan en tid tillbaks får jag bara asiatisk musik i mitt Apple Music - "New Music Mix". Trots att jag i princip aldrig lyssnar på något från den delen av jordklotet. Någon som vet?

Ursprungligen av AxelM:

Sedan en tid tillbaks får jag bara asiatisk musik i mitt Apple Music - "New Music Mix". Trots att jag i princip aldrig lyssnar på något från den delen av jordklotet. Någon som vet?

Jag har för mig att du ska kunna återställa de där genrerna du fick välja när du först ställde in Apple Music i någon meny (men lyckas inte hitta det alternativet själv just nu). Annars får du börja gilla-markera sånt du faktiskt gillar så ska de där rekommendationerna ju ändras. Finns ju små hjärtan jämte låtar du lyssnar på. Du kan ju också "ogilla" musiken du nu får i rekommendationerna så kanske den försvinner snabbare.

När jag hade Apple Music så frågade dom vilken smak jag hade. Valde även bort lite skit som hip-hop och liknande. Fick typ bara tips på hip-hop vilket jag aldrig lyssnar på! :/

Ska sägas att detta var i början när Apple Music var nytt!

1
Bevaka tråden