Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Efter semestern – vilka prylar kom till användning?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jakob, Andreas och Ida är nu tillbaka på jobbet. Inför semestern fick de sammanställa listor med prylar och tjänster de trodde sig vilja använda. Dags att kolla hur det gick.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-08-27 16:45

Var visst på sweclockers jag kommenterade vad jag brukar packa.

Citat:

Ipad pro + penna, iphone, airpods, apple watch, UE boom och nikon D5100.
Eventuellt plantronics backbeat pro om jag tror mig ha nytta av dem.
En stor och en liten powerbank.
1-2 laddare.
Plus sladdar...

Backbeatsen fick stanna hemma och den stora powerbanken användes inte, resten behövdes

Apple music, Netflix och HBO nyttjades också.

270 mil med barn i bilen, tack och lov för ipads, 4G och strömmad video.

Senast redigerat 2018-08-28 08:47
  • Medlem
  • Finspång
  • 2018-08-27 21:53

Portabel AC, Sony WH-H900N NC lurar och ATV4... alla på samma gång. Jag hatar värme så spenderade mycket av sommaren framför tv:n med AC:n på max. Var tvungen att ha NC lurar för att kunna höra något från tv:n då AC:n står 2 meter från soffan.

Samma som @wurpan! Hatar värme så var typ inne hela tiden och kollade film, lyssna på musik osv. Brukar grilla och dricka öl mycket på sommaren. Denna gång fick man ju inte grilla så blev bara öl istället! Så kall det bara gick!

Så för mig gick TVn och Blu-ray spelaren mest. Tyvärr har jag ingen AC så fick köra ett antal fläktar på full rulle istället!

  • Medlem
  • 2018-08-28 05:10

Hade med mig en Note 8 / icon x och gear sport på semestern. Använde allihopa och gillar värme ?

1
Bevaka tråden