Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

#238: Pulsen stiger, snart är det Apple-event

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snart är det dags för årets Iphone-event. Andreas, Ida och Jakob pratar om ryktena inför presentationen som hålls den 12 september.

Läs hela artikeln här

Ha det så trevligt Ida!

Haha så fort ni nämnde Iphone S max tänkte jag på ford. En kollega jag åker till jobbet med ibland köpte nämligen nyss en Ford S max.
Men ford blir väl glada de lär få många som råkar hamna på annonser till deras bil av misstag.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-09-08 22:23

Jag tror inte det minsta på att Apple kallar en lur för iPhone Xs Max, ryktena talar om att den stora ska heta så.
Rätt oappelskt namn i mina öron..

Instämmer. Namnet känns både oappelskt och svår uttalat. Tror det blir ett mer cleant namn, typ ”Iphone XI”. På tisdag vet vi ?

Ursprungligen av stockholmsgitarrakademi:

Instämmer. Namnet känns både oappelskt och svår uttalat. Tror det blir ett mer cleant namn, typ ”Iphone XI”. På tisdag vet vi ?

Ja, jag är också skeptisk. En tänkbar möjlighet är ju att namnet kommer från någon "placeholder"-benämning bara och båda storlekarna av telefonen kommer heta bara Iphone Xs.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Ja, jag är också skeptisk. En tänkbar möjlighet är ju att namnet kommer från någon "placeholder"-benämning bara och båda storlekarna av telefonen kommer heta bara Iphone Xs.

Tror du inte de kör XS för den lilla och XL för den stora? Alternativt lägger till ett "pro" på den bättre som de gör på Ipad och datorer.
Men vi får se om några dagar logisk namnsättning är ju inte deras starka sida.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-09-09 19:00

Pro och Pro Plus kanske?
Eller The New iPhone X respektive iPhone XP !

Podden kommer storslaget och levererar vecka efter vecka! Ha det så trevligt i Cupertino Ida. För bara några månader sedan föreföll det väl helt otroligt att lilla 99 från Sverige skulle få åka. Även om jag inte skriver något varje vecka så vet ni att jag lyssnar! Och självklart ska jag ha min 99-T-shirt på mig när ni sänder live för att hedra er!

Hörde något om att anledningen att de går ifrån Plus är för att med de namnet fick man nåt extra så som bättre kamera osv, men i denna serie är det endast större skärm med samma kamera...

  • Medlem
  • 2018-09-10 20:17

Trevligt poddavsnitt ?
Kul att 99 är på plats i Cupertino
Spännande på onsdag
@Ekloev du kanske känner till detta tipset men om du håller ned knappen på s-pen i filhanteraren / galleri får du ett plus ocv kan då välja flera filer med fönster teknik
?

1
Bevaka tråden