Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda upp inför kvällens Apple-event

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ikväll klockan 18:00 börjar vår livesändning inför kvällens stora Apple-event. Vad hoppas du på från Apple?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-09-12 09:34

Börjar själva eventet 18 eller 19?

Ursprungligen av xms67:

Börjar själva eventet 18 eller 19?

Försnack kl18 och event kl 19 ?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-12 10:03

Hoppas på att jag inte behöver ta ett nytt lån på huset för en Xs max/plus vad den nu kommer heta.
Och att basmodellen får 128GB

Och lite elakt mot andra hoppas jag att Apple Watch inte blir för lockande så min series 3 kan hänga med ett år till

Jag hoppas för min del på att bli helt golvad av en ny Apple Watch, är redo med fingret på köpknappen. Vad gäller Iphone så försöker jag hålla ett öppet sinne – kommer det (mot förmodan) en attraktiv mindre modell kommer jag bli sugen på den. Men även en gigantisk Iphone Xs Plus skulle kunna vara kul...

En ny Iphone ”SE”, liten och nätt.

En ny mobil att köpa
Min 6a sjunger på sista versen, har bytt skärm och samtidigt haft av kabeln till touch ID så den fungerar inte längre vilket är jobbigt :/
Efter 4 år med samma så är det dags nu, förmodligen blir det en Xs, Lite sugen på den billigare, men verkar ha enbart en kamera.
Xs MAX/Plus kommer säkert väga bly så det är inget alternativ heller.

Väldigt sugen på Watch för första gången om den läckta bilden stämmer!

Ursprungligen av jakobnilsson:

Jag hoppas för min del på att bli helt golvad av en ny Apple Watch, är redo med fingret på köpknappen. Vad gäller Iphone så försöker jag hålla ett öppet sinne – kommer det (mot förmodan) en attraktiv mindre modell kommer jag bli sugen på den. Men även en gigantisk Iphone Xs Plus skulle kunna vara kul...

Även fast jag ska byta mobil då jag använder fortfarande en 6a sedan 4 år tillbaka är jag lite mer sugen på en klocka. Har aldrig varit intresserad av den tidigare, men om skärmen är större och den generellt blir bättre än 3an så blir det svårt att låta bli att köpa den också

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2018-09-12 12:50

Första and intresserad av ett byte av min 8-årig gamla iMac och en ny iPad Pro 12.9.
Har aldrig någonsin haft en dator så länge som åtta år. Var min första egna Mac dator, är grymt nöjd med den. Men nu hägrar en 5k skärm......

Är köpsugen på S4 och AirPods v2.0
Annars vill jag bara se vad 6.1” iPhone kommer erbjuda till vilket pris och om det blir en iPad Pro med tunnare bezels.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-09-12 16:06
Ursprungligen av Choke55:

Första and intresserad av ett byte av min 8-årig gamla iMac och en ny iPad Pro 12.9.
Har aldrig någonsin haft en dator så länge som åtta år. Var min första egna Mac dator, är grymt nöjd med den. Men nu hägrar en 5k skärm......

Jag hade tur med min iMac late '12. Någonting i den la av och den vägrade boota mer. Inte ett sus från den, inte ett uns av skärmen tändes upp. Tvärdöd. Apple Store tog in den, beställde hem grejor som de trodde skulle avhjälpa problemet men nej.

Vad som hände? Jag fick en helt ny 2015-modell med 5k-skärm etc etc

Visst brukar det vara så att nytt iOS (12an) finns i samband med iventets slut? Vill gärna få mer det i natt ?

FAN! Måste vänta till 17e..

Senast redigerat 2018-09-12 21:27
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-09-13 09:03

Sett reprisen av Apple eventet på Apples hemsida nu och uppdaterat till iOS 12 GM

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-13 09:12
Ursprungligen av D_Odell:

Visst brukar det vara så att nytt iOS (12an) finns i samband med iventets slut? Vill gärna få mer det i natt ?

FAN! Måste vänta till 17e..

Jag får också alltid för mig det, men det är inte så.
Däremot släpptes GM som antagligen är samma som skarpa versionen.

Ursprungligen av Json_81:

Jag får också alltid för mig det, men det är inte så.
Däremot släpptes GM som antagligen är samma som skarpa versionen.

Du syftar på utvecklar ipsw? Public betan finns väll inte som GM?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-13 09:20
Ursprungligen av D_Odell:

Du syftar på utvecklar ipsw? Public betan finns väll inte som GM?

Jodå, uppdaterat både telefon och ipad pro.

Ursprungligen av Zeugma:

En ny Iphone ”SE”, liten och nätt.

Antar att du är besviken nu?

Ursprungligen av jakobnilsson:

Antar att du är besviken nu?

Jag sörjer! Eftersom jag skulle ha köpt en uppföljare, garanterat. Men så blir det nog inte.

Var det ingen som reagerade på hur olustigt speedad och forcerad Tim Cook var när han skulle presentera nya iPhone-modellerna? Tyckte nästan det var lite läskigt

1
Bevaka tråden