Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Instagram och Apple ID

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Blev lite fundersam eftersom jag fick plötsligt uppmaning att ange min Apple ID när tittade på en Instagram-video på min mobil. Blev faktisk lite nojig av det. Undrar hur man kollar att allting är som det ska med konto o övrigt........

Senast redigerat 2018-09-16 12:44

Skrev du in lösenordet? I sådana fall kan det en god idé att byta lösenord. Kan även vara så att det var iOS som efterfrågade lösenordet, så tänk gärna på att ta en skärmavbild nästa gång så vi vet vad du pratar om.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Skrev du in lösenordet? I sådana fall kan det en god idé att byta lösenord. Kan även vara så att det var iOS som efterfrågade lösenordet, så tänk gärna på att ta en skärmavbild nästa gång så vi vet vad du pratar om.

Skrev inte lösenordet. Har aldrig varit med om att iOS frågar så här plötsligt. Hann inte ta skärmbild men har kollat där det hände och det hände inte mer. Så det är nog bara engångs företeelse.

Senast redigerat 2018-09-16 12:51
Ursprungligen av calinou:

Skrev inte lösenordet. Har aldrig varit med om att iOS frågar så här plötsligt. Hann inte ta skärmbild men har kollat där det hände och det hände inte mer. Så det är nog bara engångs företeelse.

Från och med iOS 11 ska bifogad symbol dyka upp om det är en äkta Apple pop-up som syns på skärmen.

Ursprungligen av calinou:

Skrev inte lösenordet. Har aldrig varit med om att iOS frågar så här plötsligt. Hann inte ta skärmbild men har kollat där det hände och det hände inte mer. Så det är nog bara engångs företeelse.

Då är det lugnt.

1
Bevaka tråden