Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor om Apple Watch Series 4?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Imorgon får jag ett testexemplar av Apple Watch Series 4. Jag undrar om någon har några frågor att skicka med mig till Apples experter, eller för den delen till testet som jag kommer påbörja skyndsamt.

Kan vara värt att hålla utkik på vårt Instagram-konto och Youtube-kanalen framöver ?

Senast redigerat 2018-09-20 08:44
Ursprungligen av Ida Blix:

Imorgon får jag ett testexemplar av Apple Watch Series 4. Jag undrar om någon har några frågor att skicka med mig till Apples experter, eller för den delen till testet som jag kommer påbörja skyndsamt.

Kan vara värt att hålla utkik på vårt Instagram-konto och Youtube-kanalen framöver ?

Riktigt kul!

Kom hem sent igår, men inleder dagen med att packa upp Apple Watch Series 4. Dyker det upp frågor eller funderingar inför testet så skriv dem här i tråden.

Antagligen en idiotisk fråga, men om man köper en Hermes så får man väl specialurtavlorna och alla andra vanliga urtavlor oxå?

Ursprungligen av DanneDJ:

Antagligen en idiotisk fråga, men om man köper en Hermes så får man väl specialurtavlorna och alla andra vanliga urtavlor oxå?

Ja det får du

1
Bevaka tråden