Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS 12 avslöjar nya Ipad Pro

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Betaversionen av IOS 12.1 innehåller referenser till nya modeller av Ipad Pro som kommer under hösten, och ingen är förvånad.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Uppland
  • 2018-09-19 21:38

Ooooooo. Jag ska byta ut min Air 2. Det blir en 10.5" Pro2 med 256 GB för 28495:-

Med USB-C.
Datum och tid är redan till vänster på iOS 12, iaf på iPad Pro.

Ursprungligen av flygarn:

Ooooooo. Jag ska byta ut min Air 2. Det blir en 10.5" Pro2 med 256 GB för 28495:-

Jag har glädjande nyheter ?
En iPad Pro 10,5” 256gb (cellular) kommer antagligen sluta på 12495:- inkl moms 2018.

Om de inte höjer lanseringspriset från ifjol vill säga...

(Personligen är jag en lycklig köpare 2017 ?)

Ursprungligen av keptang:

Med USB-C.
Datum och tid är redan till vänster på iOS 12, iaf på iPad Pro.

Även på vanliga Ipad (2018). Har inte testat på en Ipad Mini, men gissar att det är samma på alla Ipad med IOS 12.

Jag skulle tycka det var bättre med en lite större bezel än en flärp på iPad. På telefonen kan jag köpa att den finns eftersom jag oftast använder den i porträttläge, men iPaden har jag till 95 % i landskapsläge. Men skitsamma, i år ska det bli en stor iPad Pro, får se om jag får belåna huset bara

Ursprungligen av Anwest:

Jag skulle tycka det var bättre med en lite större bezel än en flärp på iPad. På telefonen kan jag köpa att den finns eftersom jag oftast använder den i porträttläge, men iPaden har jag till 95 % i landskapsläge. Men skitsamma, i år ska det bli en stor iPad Pro, får se om jag får belåna huset bara

Sätter de en flärp på iPad så är Apple efterblivna på riktigt. Vad kommer sen, flärp på TV:n?

Ursprungligen av Paulista:

Sätter de en flärp på iPad så är Apple efterblivna på riktigt. Vad kommer sen, flärp på TV:n?

Till och med Apple döljer ju flärpen med hjälp av de nya bakgrundsbilderna på XS. Måste ändå tyda på att de vill bli av med den så fort det är tekniskt möjligt.

Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

Till och med Apple döljer ju flärpen med hjälp av de nya bakgrundsbilderna på XS. Måste ändå tyda på att de vill bli av med den så fort det är tekniskt möjligt.

Apple har patent på att sätta fotosensorer (kanske med foveon-sensor) mellan pixlarna i hela skärmen. Antar att det blev för svårt att framställa sådan lösning (ljusläckage från pixlarna? Detta hade man nog kunnat lösa med nano tunna väggar som går ända upp mot glasets baksida.) Hade Apple lyckats framställa detta hade skärmen både varit skärm och kamera och vi hade kanske sluppit flärpen - det som bekymrar mig är högtalaren som nu finns i flärpen, hur löser man det?!

Senast redigerat 2018-09-21 12:33
1
Bevaka tråden