Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

IOS12: Får ej längre notis i klockan vid inkommande mail

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Urshult
  • 2018-09-25 11:50

Jag får ingen notis i klockan vid inkommande mail sen jag uppdaterade till ios12. Jag har startat om och ändrat på alla notiser som man bara kan tänka sig, men inget hjälper. Förslag mottages gärna.

Senast redigerat 2018-09-25 14:41
Ursprungligen av nufc78:

Jag får ingen notis i klockan vid inkommande mail sen jag uppdaterade till ios12. Jag har startat om och ändrat på alla notiser som man bara kan tänka sig, men inget hjälper. Förslag mottages gärna.

Prova detta... Apple Watch appen, Notiser, Mail, ändra till anpassat, tillåt notiser samt gå in under dina mailkonton, tryck på ">" och slå på haptik och/eller ljud

Det hjälpte i alla fall mig. Apple har tydligen ändrat default inställningar för mailnotiser i telefonen så att de inte vibrerar per default

Senast redigerat 2018-09-25 12:28
  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2018-09-25 12:28

Jag får mailnotiser efter att jag ställt in den som ny. Inga från början när jag hade återställt kopian från min AWs3, mycket annat också som som strulade, t.ex. tände inte skärmen när jag vinklade upp handleden för att titta.

  • Medlem
  • Urshult
  • 2018-09-25 12:59
Ursprungligen av BlackSmp:

Prova detta... Apple Watch appen, Notiser, Mail, ändra till anpassat, tillåt notiser samt gå in under dina mailkonton, tryck på ">" och slå på haptik och/eller ljud

Det hjälpte i alla fall mig. Apple har tydligen ändrat default inställningar för mailnotiser i telefonen så att de inte vibrerar per default

Det funkar tyvärr inte, tack ändå

Ursprungligen av nufc78:

Det funkar tyvärr inte, tack ändå

Synd, jag förstår frustrationen.

  • Medlem
  • Urshult
  • 2018-09-25 15:47
Ursprungligen av Gäddnos:

Jag får mailnotiser efter att jag ställt in den som ny. Inga från början när jag hade återställt kopian från min AWs3, mycket annat också som som strulade, t.ex. tände inte skärmen när jag vinklade upp handleden för att titta.

Jag får testa detta

  • Medlem
  • 2018-09-27 11:54

Efter att uppdaterat till Watch OS 5 och så synkade inte mejlen längre för mig. Efter att ha återställt klockan idag så funkar allt som det ska. Som vanligt löser en återställning många problem.

1
Bevaka tråden