Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixel 3-telefonerna avslöjas... igen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

9 oktober är det dags för Google-event men redan nu vet vi det mesta, åtminstone om de nya telefonerna Pixel 3 och Pixel 3 XL.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-09-25 18:55

Hittar inget i någon av artiklarna som säger att vanliga Pixel 3 ska ha en notch?

Och den där trean som wallpaper kommer nog inte synas utanför pressmaterialet.

Ursprungligen av kabex:

Hittar inget i någon av artiklarna som säger att vanliga Pixel 3 ska ha en notch?

Och den där trean som wallpaper kommer nog inte synas utanför pressmaterialet.

Vi vet inte förrän den 9 oktober. Men tidigare läckor ger vid handen att Pixel 3 inte får någon flärp. Det kan man se här.

  • Medlem
  • 2018-09-26 00:03
Ursprungligen av Zeugma:

Vi vet inte förrän den 9 oktober. Men tidigare läckor ger vid handen att Pixel 3 inte får någon flärp. Det kan man se här.

Jodå, jag håller bra koll på alla Pixel 3-rykten då jag är sugen på en icke-XL om de kommer till Sverige.

Jag syftade på den här raden i artikeln:

Citat:

Det mest intressanta här är väl annars att bilderna visar att båda storlekarna har en skärmflärp, även den mindre Pixel 3."

Jag tycker mig endast se två mindre resp. två större bilder på Pixel 3 XL.

@jakobnilsson?

Ursprungligen av kabex:

Jodå, jag håller bra koll på alla Pixel 3-rykten då jag är sugen på en icke-XL om de kommer till Sverige.

Jag syftade på den här raden i artikeln:
Jag tycker mig endast se två mindre resp. två större bilder på Pixel 3 XL.

@jakobnilsson?

Indeed, här är det jag som gjort en blunder! Den tyska källan var lite otydlig, och en bild var felmärkt. Det är ordnat nu – den lilla Pixel 3 får ingen flärp. Ursäkta att jag lurades!

Ursprungligen av kabex:

Och den där trean som wallpaper kommer nog inte synas utanför pressmaterialet.

Nej, bakgrundsbilderna har nu också läckt ut!

https://www.theverge.com/2018/9/25/17900288/g...

1
Bevaka tråden