Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LG Watch W7 blandar nytt och gammalt, men mest gammalt

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

LG presenterar en ny hybridklocka, med mekaniska visare som komplement till en tryckskärm. Men många funktioner saknas, och klockan är både stor och dyr.

Läs hela artikeln här

Men varför?

Ursprungligen av BlackSmp:

Men varför?

Jag har verkligen ingen aning.

Själv har jag en Vívomove HR som väl har (ish?) samma tänk, analogt blandat med digitalt. Här är dock fokuset tydligt analogt, och själva skärmen uppenbart sekundär längst ned. När visarna flyttas ur vägen flyttas de faktiskt.. ja, ur vägen. På riktigt.

Jag har typ bara frågor om det här. Hur gick tänket under utvecklingen? Mycket underlig klocka.

Ursprungligen av Ida Blix:

Jag har typ bara frågor om det här. Hur gick tänket under utvecklingen? Mycket underlig klocka.

De har i alla fall lyckats med att motivera varför de har en rund klocka. Riktiga visare

De försöker sticka ut på en marknad där det är svårt att få till en hit.
Men i jakten på batteritid (som internet alltid skriker efter) har vi glömt av vad en smartwatch ska vara.
Träning/hälsa, notiser och tid i en snygg förpackning.
Här är ju Apple klar vinnare när de hela tiden pushar för hälsan, fall-detektering, hjärt-bekymmer.
Hade LG istället satsat på mätning av blodsocker kunde de tagit dubbla pris och fortfarande haft en hit.

1
Bevaka tråden