Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google-fest ikväll hos 99 – fira med oss

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-09 18:59

Ja jag kan inte komma på något som blev en total chock. Att inga produkter kommer till Sverige var ju exempelvis tämligen väntat, men inte mindre av en besvikelse för det...

Vart tog Chromecast vägen? Jag kollade i Google store. Där finns den men det nämns inget om Bluetooth???

Ursprungligen av ekloev:

Ja jag kan inte komma på något som blev en total chock. Att inga produkter kommer till Sverige var ju exempelvis tämligen väntat, men inte mindre av en besvikelse för det...

"Answering machine" eller vad de kallade det på Pixel 3 verkar ju ganska cool. Om man bor i USA i alla fall...

Ursprungligen av Redaktionen:

Det är dags för nästa stora höst-event, och den här gången är det Google som håller hov, med nya mobiler och andra produkter att avtäcka. Vi bjuder på försnack från studion.

Läs hela artikeln här

För alla Er som redan har en Google Home så finns stödet för svenska ute redan nu.... typ sen en halvtimme tillbaka

Senast redigerat 2018-10-09 21:18
Ursprungligen av matssoderstrom:

Vart tog Chromecast vägen? Jag kollade i Google store. Där finns den men det nämns inget om Bluetooth???

Verkar inte ha Bluetooth nej. Åtminstone inte aktiverat.

Ursprungligen av Mariusz:

För alla Er som redan har en Google Home så finns stödet för svenska ute readan nu.... typ sen en halvtimme tillbaka

Hittar det inte i appen?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Hittar det inte i appen?

Räcker om Du bara updaterar appen. Använder själv iOS men det borde finnas en uppdatering till Android också

Ursprungligen av Mariusz:

Räcker om Du bara updaterar appen. Använder själv iOS men det borde finnas en uppdatering till Android också

Där satt den

Bevaka tråden