Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stardew Valley till IOS

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-10 10:08

Det fenomenalt mysiga Stardew Valley, där man kan simulera ett färgglatt bondeliv med relationer och andra sysslor, ska komma till IOS. Det här är en riktig fritidsdödare, går att plöja nej oräkneliga timmar i spelet, men när det är så mysigt som det är går det inte att klaga. Om ni någonsin gillar spel som Harvest Moon eller liknande kan jag inte rekommendera Stardew Valley nog mycket, fantastiskt spel!

Senast redigerat 2018-10-10 14:38
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-10 10:14

Det finns information om spelet här:
https://www.macrumors.com/2018/10/09/stardew-...

Senast redigerat 2018-10-10 14:38
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-10 12:15

Såg nyheten om Stardew imorse, ska nog prova det när det kommer.
Annars spelar jag väldigt lite på mobilen.

Ville gilla Pokemon GO och TWD: Our World eftersom man faktiskt måste ta sig runt i verkligheten men båda är för enformiga i längden.

Räknas Zombies Run! som ett spel?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-10 12:32
Ursprungligen av Json_81:

Såg nyheten om Stardew imorse, ska nog prova det när det kommer.
Annars spelar jag väldigt lite på mobilen.

Ville gilla Pokemon GO och TWD: Our World eftersom man faktiskt måste ta sig runt i verkligheten men båda är för enformiga i längden.

Räknas Zombies Run! som ett spel?

Spelar också sällan mobilspel, Stardew Valley har jag redan sänkt tillräckligt mycket tid i för att det inte ska bli aktuellt med mobilversionen, men känner jag mig själv rätt kommer jag köpa detta och köra en liten stund bara för att stödja det.

Haha, ja det är ju helt klart ett gränsfall Det är ju gameification av träning, så skulle nog egentligen passa mer klockrent i en träningstråd, men om man har svårt att komma igång med träningen och letar nytt mobilspel är det ju som handen i handsken

Det här kan bli tillfället jag väntat på att prova Stardew Valley med multiplayer!

Hm, ja det där såg ju onekligen mysigt ut! Får bli ett test...

Idag finns det att köpa. I did. Verkar mysigt. Får se om det blir något långvarigt i mobilen eller inte.

  • Medlem
  • 2018-10-24 08:47
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det här kan bli tillfället jag väntat på att prova Stardew Valley med multiplayer!

Då kan du avstå. Multiplayer stöds inte.

Blir nog perfekt på en iPad så ska testa -)

Ursprungligen av Ljung:

Då kan du avstå. Multiplayer stöds inte.

Nedrans! Nåväl, får väl spela multiplayer på min Switch då

Den finns ju till Mac på Steam, co-op multiplayer versionen.

Ursprungligen av CekariYH:

Den finns ju till Mac på Steam, co-op multiplayer versionen.

Det gör det! Men då föredrar jag faktiskt att köra på Switch.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Det gör det! Men då föredrar jag faktiskt att köra på Switch.

Jo, men för dom som inte har/tänker skaffa Switch och liksom jag inte gillar att spela på iPhone eller iPad

Fördelana med att spela på en Switch?

Ursprungligen av CekariYH:

Jo, men för dom som inte har/tänker skaffa Switch och liksom jag inte gillar att spela på iPhone eller iPad

Fördelana med att spela på en Switch?

Ja absolut – superbra tips! Och jag kan absolut tänka mig att Stardew Valley är ett sådant spel som många föredrar att spela med mus.

1
Bevaka tråden