Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi testar Sennheiser Memory Mic

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sennheiser Memory Mic är en trådlös mikrofon som kan vara ett bra verktyg för dig som gillar att filma med mobilen. 99 har testat.

Läs hela artikeln här

Några frågor som dyker upp? Bara att hojta. Fick en uppdatering till appen nu som lovar att "optimera" handskakningen mellan Memory Mic och telefonen. Bara ett plus om det går ännu smidigare än innan.

Ursprungligen av Ida Blix:

Några frågor som dyker upp? Bara att hojta. Fick en uppdatering till appen nu som lovar att "optimera" handskakningen mellan Memory Mic och telefonen. Bara ett plus om det går ännu smidigare än innan.

Funkar den bara med deras egna app och med iPhone eller kan man ansluta till en systemkamera och få ljudet till iPhone?

Ursprungligen av CekariYH:

Funkar den bara med deras egna app och med iPhone eller kan man ansluta till en systemkamera och få ljudet till iPhone?

I dagsläget bara med deras app ja. Däremot har jag läst här och var att appen Filmic Pro ska få stöd för micken direkt i deras app. Hittar inget om att det är klart eller så tyvärr.

Ursprungligen av Ida Blix:

I dagsläget bara med deras app ja. Däremot har jag läst här och var att appen Filmic Pro ska få stöd för micken direkt i deras app. Hittar inget om att det är klart eller så tyvärr.

OK, får väl prova när jag behöver en sån, har ju en bra mic redan till kameran, men den här tänkte jag skulle gömmas lite tex närmare fåglar etc som man sällan kommer nära och sedan synka själv som ett andra ljudspår typ.

1
Bevaka tråden