Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oneplus flyttar sitt event

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad gör man när Apple utannonserar ett event samma dag som man tänkt lansera sin nya telefon med dunder och brak? Jo, man flyttar eventet.

Läs hela artikeln här

Kan inte se att det rapporteras mer för oneplus även om det var samma dag ?

  • Medlem
  • 2018-10-20 08:49
Ursprungligen av Mackan1984:

Kan inte se att det rapporteras mer för oneplus även om det var samma dag ?

Kan tänka mig att ca 99% av alla bloggar och tekniksiter som bara har råd att skicka en person till new york hade valt Apples event.

Ypperligt tillfälle för Ida att gå på båda eventen nu!

Ursprungligen av Texmex:

Ypperligt tillfälle för Ida att gå på båda eventen nu!

Vi är bjudna till deras Stockholms-event som livesänder från New York. Som jag antar också är flyttat nu ?

Apple sägs annonsera nya surfplattor. Så det känns onödigt att OnePlus för det skulle behöva flytta datum.
De hade vad jag förstår redan sålt slut alla biljetter till sitt event. Men det är som det är.

Ursprungligen av chiba:

Kan tänka mig att ca 99% av alla bloggar och tekniksiter som bara har råd att skicka en person till new york hade valt Apples event.

Sant men artikeln hade ju ändå varit på sajten samma dag

Jag tror också att ett stort antal journalister hade gått på Apple-eventet istället, och även om artikeln kommit ut på sajten samma dag hade den drunknat i Apple-nyheterna. Inget lätt val, men jag tror Oneplus valde rätt.

Ursprungligen av chiba:

Kan tänka mig att ca 99% av alla bloggar och tekniksiter som bara har råd att skicka en person till new york hade valt Apples event.

Om de bara har råd att skicka en person spelar det väl ingen roll om det är samma dag eller ej? ?

Ursprungligen av Zeugma:

Om de bara har råd att skicka en person spelar det väl ingen roll om det är samma dag eller ej? ?

Det blir ju onekligen enklare för en person att gå på två event om de inte ligger samtidigt.

1
Bevaka tråden