Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så här kan nya Ipad Pro-modellerna se ut

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya renderingar visar upp hur Apples nästa generation av Ipad Pro kan komma att se ut. Apple förväntas visa upp de nya enheterna den 30 oktober.

Läs hela artikeln här

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-22 15:03

Alltså... min Ipad Pro 9,7-tum är fortfarande alldeles utmärkt, även om batteritiden har blivit märkbart sämre än den var ur kartong, men om den här designen stämmer kommer jag ha svårt att hålla i plånboken. Brukar vara väldigt praktiskt inriktad med teknikköp, om min nuvarande produkt gör vad den ska tillfredsställande känner jag inget behov av att köpa nytt, men den här designen väcker något ytligt behov inom mig.

Men jag ska vara ståndaktig. Hoppas jag.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-22 16:27

Läcker, men blev ju en Xs Max så absolut ingen ipad i år.

Ursprungligen av Redaktionen:

Nya renderingar visar upp hur Apples nästa generation av Ipad Pro kan komma att se ut. Apple förväntas visa upp de nya enheterna den 30 oktober.

Läs hela artikeln här

Ser lite ut som Iphone 5, 5S och SE iaf sidorna! ganska ful då jag tycker de ska gå efter nya utseendet Iphone X serien och med samma smal bezel om det går.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-22 21:20

Detta utseende för iPad Mini och jag köper direkt. Hoppas bara det inte blir ett antiklimax och de slutar med Mini-modellen.

Såg en hög med iPhones häromdagen allt ifrån en iPhone 4 till en iPhone 8 och den som hade åldrats snyggast vad iPhone 5 med sin svarta ram så det blir att tömma spargrisen om en vecka.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-10-22 22:27
Ursprungligen av zinned:

Detta utseende för iPad Mini och jag köper direkt. Hoppas bara det inte blir ett antiklimax och de slutar med Mini-modellen.

Jag är rädd att Ipad Mini är historia, men jag skulle bli själaglad om Apple introducerade en ny sådan med den här designen. Nu när Iphone XS Max är så pass stor som den är har jag svårt att se att Apple skulle släppa en mindre Ipad som hamnar någonstans mellan största telefonen och minsta plattan. Men jag har väldigt gärna fel.

Är inne på 2:a generationen iPad Pro 12,9”. Blir med största sannolikhet en 3:e. Använder nästan bara iPad i stället för iMac dagligen numera. Fungerar perfekt för mig.

Någon som vet ifall vi kan förvänta oss oled display? Det hade nog varit det ända som kunnat få mig att blicka mot butikshyllan.

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2018-10-23 07:13

Jag hoppas innerligt att eventet mest handlar om nya Macbook, Macbook Air samt Mac Mini. iPad kan vara "One more thing!" för min del.

Ursprungligen av zinned:

Detta utseende för iPad Mini och jag köper direkt. Hoppas bara det inte blir ett antiklimax och de slutar med Mini-modellen.

Jag glömmer hela tiden bort att Ipad Mini faktiskt finns kvar. Jag tror den är historia efter nästa veckas event, men hoppas jag har fel. Känns som en perfekt storlek att erbjuda mitt emellan Iphone XS Max och Ipad 9,7"

Har för övrigt bestämt mig för att jag inte behöver någon ny Ipad Pro det här året. Min 10,5 (som jag älskar) duger alldeles utmärkt. Får se hur det känns efter eventet...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-23 15:58
Ursprungligen av ekloev:

Jag är rädd att Ipad Mini är historia, men jag skulle bli själaglad om Apple introducerade en ny sådan med den här designen. Nu när Iphone XS Max är så pass stor som den är har jag svårt att se att Apple skulle släppa en mindre Ipad som hamnar någonstans mellan största telefonen och minsta plattan. Men jag har väldigt gärna fel.

De har ju introducerat ny Mini-modell fast vi hade stora skärmar på iPhone. Dessutom, hyfsat stor skillnad mellan 6,5" och 7,9" i yta.

Ursprungligen av jakobnilsson:

Jag glömmer hela tiden bort att Ipad Mini faktiskt finns kvar. Jag tror den är historia efter nästa veckas event, men hoppas jag har fel. Känns som en perfekt storlek att erbjuda mitt emellan Iphone XS Max och Ipad 9,7"

Exakt. Den ligger perfekt där emellan. Jag personligen tycker att 10,5" iPad är för stor.

1
Bevaka tråden