Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook är så sjukt segt!?!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara för mig, eller har Facebook blivit typ 100 ggr segare än vanligt de senaste veckorna? Det är som att den laddar en miljard filmer och skit, och allt hackar. Att scrolla upp och ner på sidan går inte – det blir istället att man hackar sig upp och ner.

Är det något med min maskin eller är det samma skit för alla?

Sitter på en MBP 2017 med macOS Mojave 10.14.1.

Ursprungligen av carlsson:

Är det bara för mig, eller har Facebook blivit typ 100 ggr segare än vanligt de senaste veckorna? Det är som att den laddar en miljard filmer och skit, och allt hackar. Att scrolla upp och ner på sidan går inte – det blir istället att man hackar sig upp och ner.

Är det något med min maskin eller är det samma skit för alla?

Sitter på en MBP 2017 med macOS Mojave 10.14.1.

Har inga sådana problem, så kanske nått hos dig?

Ja, Facebook är ju kanske inte världens snabbaste sajt. Jag tycker också att den är lite seg. Men det låter som att du har värre problem än vad jag upplever.

Har du provat olika webbläsare? Provat att stänga av eventuella webbläsartillägg som du har installerade?

Tack för svaren.
Jag har provat med Opera, samt tömt cache och rensat historiken i Safari. Det är kanske något snabbare, men det är ändå segt och hackigt.

Men då vet jag i alla fall att det är hos mig. Det går fortare på iPad och iPhone också. Får testa frugans MacBook Air.

Kanske är något med senaste betan av Mojave?

Nåväl, återkommer om jag hittar ett svar!

1
Bevaka tråden