Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

App för att hitta löpspår

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2018-10-23 22:12

Söker efter en app som hjälper mig att hitta löpspår.

Hemma i min del av stan känner jag till ett år löpspår på 5-15km. Finns appar där jag kan spara mina turer och se dem. Några kan exportera gpx filer.
Tänk om jag kunde spåra min 10km:are, ge den en beskrivning "grusväg, upplyst till 22:00", spåret syns online i en app med avstånd, start/slut punk, höjdkurva mm. Och att jag kunde publicera den online, anonymt eller med nick.
Då skulle andra kunna söka upp denna och springa den, ev ha en highscore.

Finns appen? Eller ska jag bygga den?

Just nu är jag på Gran Canaria och vill springa men hittar dåligt bortom strandpromenaden.

Tipsa gärna om det finns något liknande.

Ursprungligen av reboot81:

Söker efter en app som hjälper mig att hitta löpspår.

Hemma i min del av stan känner jag till ett år löpspår på 5-15km. Finns appar där jag kan spara mina turer och se dem. Några kan exportera gpx filer.
Tänk om jag kunde spåra min 10km:are, ge den en beskrivning "grusväg, upplyst till 22:00", spåret syns online i en app med avstånd, start/slut punk, höjdkurva mm. Och att jag kunde publicera den online, anonymt eller med nick.
Då skulle andra kunna söka upp denna och springa den, ev ha en highscore.

Finns appen? Eller ska jag bygga den?

Just nu är jag på Gran Canaria och vill springa men hittar dåligt bortom strandpromenaden.

Tipsa gärna om det finns något liknande.

Nike run club ?

Låter som segment i strava.

1
Bevaka tråden