Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka skal passar till Iphone XS?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Din nya Iphone XS förtjänar ett ordentligt skal, och då menar vi ett som passar. Tvärtemot vad man kan tro är det nämligen inte säkert att ditt gamla Iphone X-skal kommer passa på grund av en detalj som skiljer de båda mobilerna åt.

Läs hela artikeln här

Om jag förstått det rätt så ska vissa X skal täcka antennen i botten på en XS.

Ursprungligen av RolexJocke:

Om jag förstått det rätt så ska vissa X skal täcka antennen i botten på en XS.

Har svårt att tänka mig att det skulle vara ett problem, såvida inte skalet är av metall.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-24 21:28

Kört med bookbook till 5S och senare till 6S+ (som fysiskt passade min nya XS Max, men inte hålet för kameran såklart).
Var inne på en tredje, men fick syn på Pad&Quill. Det säljs såklart inte här så köpte ett Nudient att ha så länge tills någon kollega ska över pölen.
Fast börjar gilla hur lite plats telefonen tar i fickan plötsligt så kanske skippar plånboksfodral helt även i fortsättningen

Ursprungligen av jakobnilsson:

Har svårt att tänka mig att det skulle vara ett problem, såvida inte skalet är av metall.

Jag har inte någon aning utan fick det till svar någonstans. Jag köpte iallafall det avsedda Apple silikonskalet till XS för att vara säker.

Jag har en iPhone 8+ så jag ska väl inte säga att jag vet vad som finns till dom nyare modellerna. Men om det här fodralet finns till nyare modeller så rekommenderar jag det väldigt starkt.

https://www.aliexpress.com/item/Retro-Bible-V...

Skal förfular telefonen men framförallt gör den användarupplevelsen sämre. Vill inte ha en tjock telefon.
Och alla utgifter ett skal medför (de som har skal köper nya hela tiden, sminkar sin gris) med tiden kommer att jämna ut summan den dagen glaset pajar.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-10-28 08:29
Ursprungligen av RolexJocke:

Jag har inte någon aning utan fick det till svar någonstans. Jag köpte iallafall det avsedda Apple silikonskalet till XS för att vara säker.

Man ska inte tro allting man hör ?

Ursprungligen av Tjosansa:

Skal förfular telefonen men framförallt gör den användarupplevelsen sämre. Vill inte ha en tjock telefon.
Och alla utgifter ett skal medför (de som har skal köper nya hela tiden, sminkar sin gris) med tiden kommer att jämna ut summan den dagen glaset pajar.

Jag skulle aldrig använda en iphone utan skal då den är hal som en ål. Detta förstör användarupplevelsen för mig. Men vi alla är ju olika.

Ursprungligen av Innis:

Man ska inte tro allting man hör ?

Men ibland stämmer det.

  • Medlem
  • 2018-10-28 14:44
Ursprungligen av RolexJocke:

Jag skulle aldrig använda en iphone utan skal då den är hal som en ål. Detta förstör användarupplevelsen för mig. Men vi alla är ju olika.

Jag tycker att min XS Max med Apples läderskal är mycket halare än utan skalet. Faktum är att luren inte är ett dugg hal utan skal. Det var mycket värre tidigare med aluminiumbaksidan.

Ursprungligen av Ljung:

Jag tycker att min XS Max med Apples läderskal är mycket halare än utan skalet. Faktum är att luren inte är ett dugg hal utan skal. Det var mycket värre tidigare med aluminiumbaksidan.

Jag gillar ju silikon skalet, tycker telefon får en mera balanserad storlek och blir betydligt bättre att hålla i. Sen att det skyddar både baksidan och kameran är ju ingen nackdel. Men som sagt vi gillar olika och det finns ju inget rätt eller fel utan det som passar en bäst är ju det som gäller.

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag skulle aldrig använda en iphone utan skal då den är hal som en ål. Detta förstör användarupplevelsen för mig. Men vi alla är ju olika.

Jo den är onödigt hal. Sen är jag inte särskilt förtjust i de runda kanterna heller.
Men den är helt klart vackrast naken

1
Bevaka tråden