Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nedräkning till MWC 2019

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mobile World Congress samlar de flesta av marknadens största mobiltillverkare, och vi kan förvänta oss flera tunga lanseringar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-01 08:28

Som vanligt sammanfaller det också med försäsongstesterna för Formel 1 på Circuit de Catalunya i Barcelona. För oss som också är intresserade av lite större tekniska prylar

(Det är 8 testdagar under två veckor. 18-21 feb och 26 feb - 1 mars)

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2018-11-01 09:41
Ursprungligen av IngoX:

Som vanligt sammanfaller det också med försäsongstesterna för Formel 1 på Circuit de Catalunya i Barcelona. För oss som också är intresserade av lite större tekniska prylar

Och jag befinner mig i Vendrell några mil från Barcelona den veckan för gokart-träningsläger med grabben. 99-träff vid banan?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-01 09:55
Ursprungligen av Vassius:

Och jag befinner mig i Vendrell några mil från Barcelona den veckan för gokart-träningsläger med grabben. 99-träff vid banan?

Tyvärr inga resplaner i dagsläget. Men man kanske skulle omplanera? Spana in nästa generation mobiler, nästa generation svenska förare och heja på förra generationen (Kimi i Sauber). Vilken flight tar du @Ida Blix?

Ursprungligen av IngoX:

Tyvärr inga resplaner i dagsläget. Men man kanske skulle omplanera? Spana in nästa generation mobiler, nästa generation svenska förare och heja på förra generationen (Kimi i Sauber). Vilken flight tar du @Ida Blix?

Haha, jag får återkomma med de detaljerna när jag vet. Men om vi alla råkar vara där är jag heeeelt för en 99-träff!

1
Bevaka tråden