Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook, problem vid skrollning

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-11-02 15:48

Facebook stannar ofta vid scrollning! IPHONE.

Senast redigerat 2018-11-03 11:49

Ja, scrollningen stannar ju upp förr eller senare Installerat om appen? Vilken iPhone och vilken version av iOS?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-11-02 18:49

Japp, FB blir bara sämre och sämre.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-11-02 22:51

Facebook

Ursprungligen av barbapappa_86:

Ja, scrollningen stannar ju upp förr eller senare Installerat om appen? Vilken iPhone och vilken version av iOS?

Hej! Omlnstallerad, omstartad. iPhone 6. High Sierra 10.13. Ibland kan scrolla liten bit, ibland långa stycken. Har funkat tills för nån vecka sen.

Ursprungligen av gert:

Hej! Omlnstallerad, omstartad. iPhone 6. High Sierra 10.13. Ibland kan scrolla liten bit, ibland långa stycken. Har funkat tills för nån vecka sen.

Och vad menar du egentligen med att ”Facebook stannar”? Är det scrollningen som inte flyter på, eller är det något annat?
Facebook är en skitapp, flyter inte direkt på min iPhone 6 heller.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-11-03 00:27
Ursprungligen av gert:

Hej! Omlnstallerad, omstartad. iPhone 6. High Sierra 10.13. Ibland kan scrolla liten bit, ibland långa stycken. Har funkat tills för nån vecka sen.

Man kan de flesta ggr inte fösa fram hela texten i Facebook? Finns det manual till detta Forum? Jag får det inte att funka bra.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-11-03 08:41

Jag förstår vad TS menar. Flödet tar slut. När man scrollar ner i flödet och plötsligt tar det slut.Det går helt enkelt inte att scrolla längre för den laddar inte in mer av flödet.
Ibland så går det längre och ibland kortare. Det är helt enkelt något fel på FB-appen för vissa användare.
Det jag har testat,startat om enheten,hard resett,installerat om FB,loggat in och ut.
Hjälpt ett tag med för eller senare stannar flödet upp.
Det är senaste uppdateringen av FB-appen som suger.

Ursprungligen av gert:

Hej! Omlnstallerad, omstartad. iPhone 6. High Sierra 10.13...

High Sierra 10.13 på en iPhone? Det är du nog ganska ensam om.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-11-03 09:40
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

High Sierra 10.13 på en iPhone? Det är du nog ganska ensam om.

Senaste OS skall detta vara! Tack för all hjälp

Får detta med att skrollningen stannar upp ibland, och inte bara på iPhone utan också på Macen, och inte bara på FB utan också Omni etc. Brukar gå till någon annan sida och försöka igen nån minut senare och då funkar det normalt. Kan vara beroende på belastning på dessa sidor/servrar, men det är bara vad jag tror

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2018-11-04 13:41

Så här brukar mitt flöde sluta ibland. Varför vet jag inte.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-04 14:38
Ursprungligen av joakimo:

Så här brukar mitt flöde sluta ibland. Varför vet jag inte.

Du har råkat nå slutet på internet.

1
Bevaka tråden