Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Android Pie har batteribekymmer

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Användare rapporterar om stora problem med batteritiden efter att ha uppdaterat till Android 9 Pie. I vissa fall kan batterinivån rasa med 20 procent på en timme.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-11-06 19:50

Undra vad alla de som tycker att man skall uppdatera direkt och gnäller över att vissa tillverkare tar tid på sig tycker om detta
Uppgraderings hysteri lider vissa av ?

Ursprungligen av PaO:

Undra vad alla de som tycker att man skall uppdatera direkt och gnäller över att vissa tillverkare tar tid på sig tycker om detta
Uppgraderings hysteri lider vissa av ?

Det är skillnad på att ta tid på sig att komma med en uppdatering och att göra som Samsung gör med många av sina produkter - helt strunta i att stödja nyare system trots att produkten skulle klara det.

  • Medlem
  • 2018-11-06 20:37
Ursprungligen av suddgummi:

Det är skillnad på att ta tid på sig att komma med en uppdatering och att göra som Samsung gör med många av sina produkter - helt strunta i att stödja nyare system trots att produkten skulle klara det.

Då refererar du till S6 orna?

Ursprungligen av PaO:

Då refererar du till S6 orna?

Alla möjliga modeller. Jag har t.ex. en gammal galaxy tab pro som bara fick nån officiell uppdatering trots att hårdvaran inte var utdaterad. Samsung är inte ensamma men de är ju väldigt stora. Ska man betala ungefär samma peng som Apple vill ha tycker jag att det är småaktikt att inte erbjuda liknande support, det spelar ingen roll om man har fler produkter att stödja. Jag har inget emot att en telefon eller padda under typ 5000 har tvivelaktig support, men alla flaggskeppen från de olika tillverkarna, som kostar nära nog en månadslön för många, tycker jag det är nästan att blåsa kunderna att i princip överge produkten efter nåt år.

Inga problem här på Xiaomi-enheter. ?

Inga problem här med PH-1. Jag har kört pie sedan I somras då betan släpptes och inte upplevt något batteriproblem. Snarare är det enklare att hålla koll på appar som har mycket bakgrundsaktivitet.

1
Bevaka tråden