Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hitta låt i Apple Music

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under julfesten för snart ett år sen så spelade jag en spellista som fanns på Apple Music, typ "Nyårsfest" eller nåt sånt. I den listan så fanns en låt som jag tyckte var jävligt bra (tung låt som passar bra på gymmet). Jag är 100 miljarders procent säker på att jag markerade den med Gilla, eller hjärta, eller vad man nu trycker på (är ju lite otydligt det där). Jag vet att jag spelade den några gånger till under våren, men sen föll den i glömska.
Nu vill jag hitta låten igen, men den finns ingenstans. Naturligtvis vet jag varken artist eller låtnamn...

Det skumma är också att om jag kollar på låtar i iTunes som är markerade som "Omtyckt", så finns bara 5 låtar. Jag är helt säker på att jag har markerat minst 50 låtar (säkert många fler) med Gilla/Omtyckt/Hjärta/whatever.
Vidare, man kan ju också trycka på plusknappen vid en låt. Kanske gjorde jag det med denna låt. Var hittar man dem?

Jag gillar Apple Music, men det är lite konstigt ibland.

Edit: Det är ännu konstigare när man blandar ihop Spotify med AM. ?
(Jag hittade låten i Recently Played i Spotify, måste ha gått tillbaka till AM senare än jag mindes. Eller nåt.)

Senast redigerat 2018-11-06 13:01
  • Medlem
  • Lund
  • 2018-11-06 19:25

Nu får du ju berätta vilken låt det var med ?

Ursprungligen av Cribe:

Nu får du ju berätta vilken låt det var med ?

Ja, det är klart!
https://itunes.apple.com/se/album/trumpsta-fe...

?

1
Bevaka tråden