Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Mail i AW4

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag har äntligen fått min AW4 Hermés och bara älskar klockan. Jag har dock ett litet problem, hur jag än har inställningarna för notiser inställda så får jag inga notiser om nya Mail. Jag har försökt alla tänkbara kombinationer men det vill sig inte. Har startat om också.

Nån som har haft något liknande problem?

Tacksam för svar
Daniel

  • Medlem
  • 2018-11-08 13:41
Ursprungligen av DanneDJ:

Hej

Jag har äntligen fått min AW4 Hermés och bara älskar klockan. Jag har dock ett litet problem, hur jag än har inställningarna för notiser inställda så får jag inga notiser om nya Mail. Jag har försökt alla tänkbara kombinationer men det vill sig inte. Har startat om också.

Nån som har haft något liknande problem?

Tacksam för svar
Daniel

Det är många som har samma problem.

https://discussions.apple.com/thread/8551081

Ursprungligen av Ljung:

Det är många som har samma problem.

https://discussions.apple.com/thread/8551081

Ok. Tack! Då borde ju Apple vara medvetna om det...

Får väldigt få notiser både på min gamla och nya Watch... stort sätt bara Omni och res på dig efter ha precis satt mig efter 3-4h på benen :-/

Ursprungligen av CekariYH:

Får väldigt få notiser både på min gamla och nya Watch... stort sätt bara Omni och res på dig efter ha precis satt mig efter 3-4h på benen :-/

Ja när du säger det så känns det som det är färre notiser i klockan nu jämfört med min gamla av första generationen...

Ursprungligen av DanneDJ:

Hej

Jag har äntligen fått min AW4 Hermés och bara älskar klockan. Jag har dock ett litet problem, hur jag än har inställningarna för notiser inställda så får jag inga notiser om nya Mail. Jag har försökt alla tänkbara kombinationer men det vill sig inte. Har startat om också.

Nån som har haft något liknande problem?

Tacksam för svar
Daniel

Jag har hittat en lösning!!!!
Ställer man in iPhone för att vibrera vid inkommande Mail så vibrerar klockan om man har inställningen spegla iPhone!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2018-11-28 15:39
Ursprungligen av DanneDJ:

Jag har hittat en lösning!!!!
Ställer man in iPhone för att vibrera vid inkommande Mail så vibrerar klockan om man har inställningen spegla iPhone!

Jag har en AW gen 0 och där behöver jag inte aktivera vibration i iPhone för att få notiser i klockan. Det fungerar ändå... ?

Ursprungligen av frazze:

Jag har en AW gen 0 och där behöver jag inte aktivera vibration i iPhone för att få notiser i klockan. Det fungerar ändå... ?

Jag vet! Det funkade på min gen 0 oxå, men inte med WatchOS 5

1
Bevaka tråden