Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu kommer Spotify till Apple Watch

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu finns det äntligen en officiell Spotify-app för Apple Watch. En uppdatering till Spotify finns i App Store.

Läs hela artikeln här

Ganska ointressant om det inte finns offline-läge (enligt mig)

Ursprungligen av Pulver:

Ganska ointressant om det inte finns offline-läge (enligt mig)

Vadå fungerar inte offline läge? ?

  • Medlem
  • 2018-11-13 21:58
Ursprungligen av ibeardtech:

Vadå fungerar inte offline läge? ?

Tydligen inte och då är ju det hela ointressant. Hur tänkte man här?

Jag tycker det är kanon, kan jag starta Spotify i bilen utan att behöva stanna för att pilla på telefonen.

  • Medlem
  • 2018-11-13 22:08

Spotify har tydligen enbart offline läge till Samsung klockor. Både Wear OS och Watch OS saknas detta. Undra varför ?

Ursprungligen av PaO:

Spotify har tydligen enbart offline läge till Samsung klockor. Både Wear OS och Watch OS saknas detta. Undra varför ?

Finns numera även på en del nya klockor från Garmin, bilden är exempelvis min Garmin 645 Music.

Tydligen ska offline läge komma i en uppdatering till Apple Watch senare, frågan är hur lång tid det kommer ta ?

  • Medlem
  • 2018-11-14 05:49
Ursprungligen av Pulver:

Finns numera även på en del nya klockor från Garmin, bilden är exempelvis min Garmin 645 Music.

Tydligen ska offline läge komma i en uppdatering till Apple Watch senare, frågan är hur lång tid det kommer ta ?

Då det funkar på Samsung så undrar man om det är Spotify eller de andra som inte sätter käppar i hjulet?

Här min Gear Sport

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2018-11-14 13:14

Får in Spotifyapp på klockan, men verkar bara gå att fjärrstyra Spotify på min iPhone eller Mac.

Stängde av iPhone och kopplade upp klockan via WiFi och BT till lurar, men får inte Spotify att fungera lokalt ens via streaming. En sak är att offlineläge saknas, och att LTE inte fungerar, men borde gå att streama via WiFi (annars så ser jag ingen som helst poäng med appen).

Ganska besviken så långt...

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2018-11-14 21:41
Ursprungligen av omartint:

Får in Spotifyapp på klockan, men verkar bara gå att fjärrstyra Spotify på min iPhone eller Mac.

Stängde av iPhone och kopplade upp klockan via WiFi och BT till lurar, men får inte Spotify att fungera lokalt ens via streaming. En sak är att offlineläge saknas, och att LTE inte fungerar, men borde gå att streama via WiFi (annars så ser jag ingen som helst poäng med appen).

Ganska besviken så långt...

Hur går det för er andra?

Någon som fått igång det lokalt på klockan?

Jag kan väl inte vara den enda som har en AW och som prenumererar på Spotify?

1
Bevaka tråden