Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xiaomi lanseras i Sverige idag

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Roborock bygger en karta av rummet/rummen varje gång och avverkar den sedan metodiskt. Inte nog med det - den gör rätt när den kontrollerar sitt jobb: är det något kvar kör den ett pass till där, men den håller inte på och dumkämpar med något som inte går.

Det finns massor med videor på yt där de jämför med olika modeller från andra tillverkare. Ta dig en titt.

För min egen del kan jag säga att den vinner hårt på den enda metrik jag bryr mig om - hur ofta måste jag, gumman eller ungarna ta fram mopparna och städa själva? Mina tidigare leksaker påverkade det bara på marginalen. Med Roborock behöver vi städa själva ganska exakt var fjärde gång jämfört med utan. Övriga prestanda spelar helt enkelt ingen roll då.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-11-30 11:24

Operatören Tre har idag gått ut med att de ska börja sälja två Xiaomi-telefoner den 7 december, dels den mer budgetorienterade telefonen Redmi 6A och Mi 8 i den övre mellanklassen. Tre:s affärsområdeschef verkar vara väldigt pepp på att de ska börja sälja Xiaomi-telefoner, det har tydligen gått bra i de andra marknaderna där de lanserat Xiaomis telefoner

Källa: Tre

Bevaka tråden