Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari Laddar inte sidor

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Problem när jag surfar med safari. Vissa sidor vägrar den att ladda, vissa tar jättelång tid.
Har senaste versioner av allt. Problemet finns inte när jag anv. Chrome eller Firefox. Tips emotses.

Kan du ge exempel på en sajt som vägrar att ladda och/eller tar jättelång tid? Då kan man jämföra.

  • Medlem
  • 2018-12-02 16:59

Har du några tillägg aktiva i Safari? Avaktivera dem i så fall och se om det blir någon skillnad.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2018-12-02 20:50

En omstart av Safari är aldrig fel.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-12-02 22:23
Ursprungligen av Le:

En omstart av Safari är aldrig fel.

Omstart är ordet Vi sitter alla i samma båt. Blir en del omstarter av Safari per dag/vecka även hos mig - bra jobbat Apple crap hmmm.. finns lite att önska nu i dessa juletider när det gäller Safari. Frågar ni mig har Safari bara blivit mer ostabil med nyare versioner

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2018-12-03 09:24

Safari och exv Aftonbladet gillar definitivt inte varandra (iaf inte på min gamla maskin).

Ursprungligen av mollerpojken:

Problem när jag surfar med safari. Vissa sidor vägrar den att ladda, vissa tar jättelång tid.
Har senaste versioner av allt. Problemet finns inte när jag anv. Chrome eller Firefox. Tips emotses.

DN.se är ju fortfarande ett välkänt problem.

1
Bevaka tråden