Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykten: Airpods med ny design först 2020, trådlös laddning nästa år

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples omåttligt populära trådlösa hörlurar Airpods får trådlös laddning nästa år, men först 2020 får vi se en helt ny modell enligt analytikern Ming-Chi Kuo.

Läs hela artikeln här

Beroende på priset kan jag tänka mig att det är många som är sugna på att byta ut sitt case till ett som supporterar trådlös laddning. Jag skulle lätt göra det om det inte kostade en förmögenhet. Men med apples priser får vi väl räkna med minimum 1000 kr här i Sverige är jag rädd!

Om du till exempel tappar bort ditt batterifodral idag kostar ett nytt 749 kr så visst kommer det som stöder trådlös laddning att kosta ännu mer om nu Kuo har rätt att komponenterna i det är rejält dyrare.

Ursprungligen av Ida Blix:

Om du till exempel tappar bort ditt batterifodral idag kostar ett nytt 749 kr så visst kommer det som stöder trådlös laddning att kosta ännu mer om nu Kuo har rätt att komponenterna i det är rejält dyrare.

Man får väl hoppas att Apple lanserar någon form av inbytesprogram specifikt för AirPods. Men det kanske är att hoppas på för mycket. Däremot blir det inte ett byte om de väljer att ta bort lightningkontakten eller ersätta den med USB-C. Trådlös laddning i all ära, men ibland är man i behov av snabbare laddning med kabel.

Slut i många butiker just nu, någon som vet om det var något blackfriday erbjudande som ställer till det för mig?

Omåttligt populära? Plastigt värre som bara glider ur öronen

Ursprungligen av BurningMan:

Omåttligt populära? Plastigt värre som bara glider ur öronen

Är de annorlunda mot deras vanliga? För mina öron är earpods perfekta och jag kan tänka mig airpods men när de går sönder. Jag kör Android men de ska väl fungera till det som jag förstått.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-12-03 14:38

Trådlös laddning är ett krav för uppdaterad modell.
Men hur går det med Apples Qi-laddare?

Om Apple är elaka så släpper de nya AirPod i en annan färg.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2018-12-03 14:38
Ursprungligen av BurningMan:

Omåttligt populära? Plastigt värre som bara glider ur öronen

Ja det är dom. Passar inte allas öron.
Så alla hörlurar glider ur din öron som är av plast?

  • Medlem
  • 2018-12-03 17:38
Ursprungligen av BurningMan:

Omåttligt populära? Plastigt värre som bara glider ur öronen

Skitsnack.

Haft dom i över ett år dom har åkt ur öronen EN gång det var då jag spelade fotboll med i öronen.

Sjukt bra lurar på alla sätt och vis.

Ursprungligen av Raja1:

Skitsnack.

Haft dom i över ett år dom har åkt ur öronen EN gång det var då jag spelade fotboll med i öronen.

Sjukt bra lurar på alla sätt och vis.

Då passar dom antagligen dina öron väldigt bra, och mina mindre bra. "Skitsnack" är bara att ett dåligt försvar av något som inte passar alla.

1
Bevaka tråden