Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple uppmärksammar Världsaidsdagen med kampanj

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Världsaidsdagen inledde Apples traditionsenliga Product Red-kampanj där de skänker ett visst belopp för alla köp som görs till den globala fonden.

Läs hela artikeln här

Min andra Ipod i livet var en röd Nano (första en rosa Mini). Har drömt om att äga en röd Iphone också, men de har tidigare släppt dem senare så jag har inte haft tålamod att vänta. Har däremot två supersnygga röda armband till Apple Watch, och har ofta haft röda läderskal till telefonen.

Tillägg: röd är en favoritfärg ja ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-12-03 10:35
Ursprungligen av Ida Blix:

Min andra Ipod i livet var en röd Nano (första en rosa Mini). Har drömt om att äga en röd Iphone också, men de har tidigare släppt dem senare så jag har inte haft tålamod att vänta. Har däremot två supersnygga röda armband till Apple Watch, och har ofta haft röda läderskal till telefonen.

Tillägg: röd är en favoritfärg ja ?

Jag tittade aktivt efter ett rött fodral till Ipad Pro 11-tum, men ICKE! Bara för 10.5 tum Hade ju varit toppen att köpa ett sådant och bidra till något bra på en och samma gång.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2018-12-03 19:59

Har kvar min röda iPod Nano version 2 (har för mig den också kom med 8GB istället för 4GB som de vanliga) ifrån 2006. Supersnygg (även om jag tyvärr använder den allt för sällan)! Snyggaste iPoden som någonsin gjordes (jo, Mini var också jättesnygga).

Hade en gång i tiden ett rött Product Red-fodral till min iPad New/3:a (men bägge har tyvärr gått hädan).

Har nu köpt ett rött Product Red AW-band att sätta på min AW4:a (svåra att få tag på, men hittade på Tradera).

Skulle älska om det kom en helröd iPhone i samma nyans som min iPod Nano!

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2018-12-03 20:07
Ursprungligen av omartint:

Har nu köpt ett rött Product Red AW-band att sätta på min AW4:a (svåra att få tag på, men hittade på Tradera).

Ser att de faktiskt gjort en nyförsäljning på de i samband med AW4 (det jag har är för tidigare modeller, även om det passar 100% och förmodligen är rätt lika):

https://www.apple.com/se/shop/product/MU9N2ZM...

1
Bevaka tråden