Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visa din bästa Memoji

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi börjar nog va ett rätt stort gäng med telefoner med Face ID nu. Sedan IOS 12 kan vi ju skapa Memoji, små animerade versioner av oss själva. Så här års kan det vara skoj att veta att det går att sätta på en röd tomteluva på din Memoji.

  • Öppna Meddelanden och sedan Animoji-appen som finns inuti. Om du redan gjort en Memoji kan du välja att redigera den med de tre små prickarna, men annars går det så klart också bra att skapa en ny från början.

  • Leta upp huvudbonader och skrolla i sidled bland färgerna tills du kommer till slutet, där finns en multifärgväljare där du kan välja rött.

  • Skrolla sedan ner bland huvudbonaderna tills du hittar tomteluvan.

  • Välj den och spara.

  • Nu kan du sprida julglädje bland alla du känner.

Jag tänkte börja, här är min Memoji i juleskrud, men hoppas så klart att ni vill dela med er av era också!

Senast redigerat 2018-12-03 10:20
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-12-03 11:00

Jag försökte få min memoji att blinka med ena ögat lite sådär pilemariskt, men det blev inte mycket av det i den slutgiltiga bilden

Färgar nog skägget vitt snart ??

Senast redigerat 2018-12-04 05:30
  • Medlem
  • Lund
  • 2018-12-03 21:59
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-12-04 05:37

Jag ser en stor syskonlikhet mellan er. Alla har ärvt pappas näsa! Kan det vara John Appleseed?

Ursprungligen av IngoX:

Jag ser en stor syskonlikhet mellan er. Alla har ärvt pappas näsa! Kan det vara John Appleseed?

Haha, undrar om han var brevbärare när jag växte upp?

Skapade faktiskt tomteluvan redan på söndag. Var tvungen att modifiera skägget också som är sparat sedan 1/11. Normalt sett så klipper jag ner det en gång i veckan

1
Bevaka tråden