Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Andreas testar Ipad Pro som arbetsverktyg

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det var ju det jag sa.

("vanedjur" är för mig en sociokulturell grej)

Ursprungligen av martinator:

Tvärt om - homo sapiens är den art med utan jämförelse störst anpassingsförmåga (utan att behöva ta till evolution)...

Var inne på Digital in idag å de avrådde från datoranvändande med IPad Pro, inget nytt kanske, men intressant när återförsäljare avråder köpare att istället välja Mac. iOS är den endaste begränsningen för Apple. Blir ju en enorm Enorm besvikelse om de inte presenterar ett ny filhanteraren på paddan 2019. Återförsäljaren avslutade med ”om du inte vill ha en stor iPhone”. Tack för mig!

Ursprungligen av D_Odell:

Var inne på Digital in idag å de avrådde från datoranvändande med IPad Pro, inget nytt kanske, men intressant när återförsäljare avråder köpare att istället välja Mac. iOS är den endaste begränsningen för Apple. Blir ju en enorm Enorm besvikelse om de inte presenterar ett ny filhanteraren på paddan 2019. Återförsäljaren avslutade med ”om du inte vill ha en stor iPhone”. Tack för mig!

Undrar hur länge hon får behålla jobbet?

Ursprungligen av carlsson:

Undrar hur länge hon får behålla jobbet?

Inte hon...

  • Medlem
  • 2018-12-16 07:23
Ursprungligen av D_Odell:

Var inne på Digital in idag å de avrådde från datoranvändande med IPad Pro, inget nytt kanske, men intressant när återförsäljare avråder köpare att istället välja Mac. iOS är den endaste begränsningen för Apple. Blir ju en enorm Enorm besvikelse om de inte presenterar ett ny filhanteraren på paddan 2019. Återförsäljaren avslutade med ”om du inte vill ha en stor iPhone”. Tack för mig!

Då 99 själv hade med En Podd om Teknik som en viktig influencer så i avsnitt från 11 december berättar Jezper om sina egna erfarenheter. Ungefär som ovanstående en väldigt dyr webbläsare platta och att filhantering mm sätter många käppar i hjulet. Han skapar musik och iPad Pro kroknade snabbt och klarade inte av det en 6 år gammal Mac klarade i antal musikspår mm. Hoppas att Apple sitter och jobbar på mjukvaran

Bevaka tråden