Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så byter du Apple Watch

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpt ny Apple Watch? Vi guidar dig genom stegen för att ta bort din gamla och komma igång med den nya. Är du nybliven Apple Watch-ägare? Vi hjälper dig med!

Läs hela artikeln här

Vet någon hur duktiga Apple är på att uppdatera Watch OS? Följer det samma support-frekvens/struktur som ios, eller får den mindre kärlek? Vet att iPad har hamnat lite i skymundan på sista tiden, om jag minns rätt.

Trevlig guide för övrigt. Tycker layouten(?) på era guider är så mycket bättre än förut

Ursprungligen av Krylovrum:

Vet någon hur duktiga Apple är på att uppdatera Watch OS? Följer det samma support-frekvens/struktur som ios, eller får den mindre kärlek? Vet att iPad har hamnat lite i skymundan på sista tiden, om jag minns rätt.

Trevlig guide för övrigt. Tycker layouten(?) på era guider är så mycket bättre än förut

Ja. Uppdateringarna följer iOS ganska exakt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-05-11 06:17
Ursprungligen av Krylovrum:

Vet någon hur duktiga Apple är på att uppdatera Watch OS? Följer det samma support-frekvens/struktur som ios, eller får den mindre kärlek? Vet att iPad har hamnat lite i skymundan på sista tiden, om jag minns rätt.

Om du brukar läsa 99-guiderna kommer du ihåg fel, iOS 11 innehöll mycket nytt för just iPad.

WatchOS brukar uppdateras minst varje gång iOS får en .x uppdatering. Du kan se en lista med uppdateringsdatum för Apples alla OS här:
Säkerhetsuppdateringar från Apple
och hittar info om innehållet i uppdateringarna här:
Om watchOS 4-uppdateringar
Om iOS 11-uppdateringar

Ursprungligen av Krylovrum:

Trevlig guide för övrigt. Tycker layouten(?) på era guider är så mycket bättre än förut

Tack så mycket! Kul att du tycker att guiderna har blivit snyggare! Vi har pratat rätt mycket om form på olika typer av tester på sistone, kul att det syns och uppskattas. ^^

Ursprungligen av IngoX:

Om du brukar läsa 99-guiderna kommer du ihåg fel, iOS 11 innehöll mycket nytt för just iPad.

WatchOS brukar uppdateras minst varje gång iOS får en .x uppdatering. Du kan se en lista med uppdateringsdatum för Apples alla OS här:
Säkerhetsuppdateringar från Apple
och hittar info om innehållet i uppdateringarna här:
Om watchOS 4-uppdateringar
Om iOS 11-uppdateringar

Där ser man. Har aldrig ägt en Apple-produkt så jag misstänkte att jag var ute på djupt vatten. Stort tack för länkarna! Ska kika på uppdateringarna

Om inget annat kör med två Apple Watch som jag.
Smidigt som attan!
IPhonen uppdaterar klockan du byter till direkt med både sömn och rörelse ?
Släng den med dåligt batteri på laddaren och den andra på armen och knappa in koden.

Ursprungligen av Mackan1984:

Om inget annat kör med två Apple Watch som jag.
Smidigt som attan!
IPhonen uppdaterar klockan du byter till direkt med både sömn och rörelse ?
Släng den med dåligt batteri på laddaren och den andra på armen och knappa in koden.

Synkas allt mellan klockorna?
Skulle t.ex. va smidigt att ha en guld steel och en Nike och ta den som passar under dagen.

Ursprungligen av Chaosstar:

Synkas allt mellan klockorna?
Skulle t.ex. va smidigt att ha en guld steel och en Nike och ta den som passar under dagen.

Ja det gör dom.
Nu har jag s4 och gen 0 men alla appar som fungerar på den med äldre Watch OS synkar perfekt.

Ursprungligen av Mackan1984:

Ja det gör dom.
Nu har jag s4 och gen 0 men alla appar som fungerar på den med äldre Watch OS synkar perfekt.

Undra om man kan ha samma mobilabonnemang till två olika klockor eller om de kräver ett för varje klocka om man har två klockor med cellular?

Ursprungligen av Chaosstar:

Undra om man kan ha samma mobilabonnemang till två olika klockor eller om de kräver ett för varje klocka om man har två klockor med cellular?

Ingen aning men kanske tre eller nån kan svara på

Ursprungligen av Chaosstar:

Undra om man kan ha samma mobilabonnemang till två olika klockor eller om de kräver ett för varje klocka om man har två klockor med cellular?

Jag skulle utgå från att du behöver ett abb per klocka eller att du måste föra över ditt abb manuellt mellan klockorna när du byter

1
Bevaka tråden