Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iPad kommer inte in på iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en iPhone och en iPad som jag synkroniserar via iTunes
Har nu en ny iPad som inte vill dyka upp i iTunes.
Kommer bara en varningsskylt - att jag saknar behörighet. Dom båda andra funkar utan problem.
Lösning någon ?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Jag har ju det. Första jag kollade. Min “gamla” iPad Pro 12,9” fungerar. Min iPhone X likaså. Senaste IOS i alla. Får den inte att komma förbi varningsskylten. Det enda som är nytt är ju kontakterna på nya. USB C är väl ok i ena änden - men USB C i den andra ställer till problem vid anslutning till min iMac. Har en kabel med C resp B från annan leverantör om det kan vara det som spökar. Får i så fall inhandla original Apple eller om det finns adapter emellan. Nu kör jag snabbstart och iCloud mellan enheterna får jag se hur det fungerar. Aldrig gjort tidigare.

Ursprungligen av adress@mac:

Jag har ju det. Första jag kollade. Min “gamla” iPad Pro 12,9” fungerar. Min iPhone X likaså. Senaste IOS i alla. Får den inte att komma förbi varningsskylten. Det enda som är nytt är ju kontakterna på nya. USB C är väl ok i ena änden - men USB C i den andra ställer till problem vid anslutning till min iMac. Har en kabel med C resp B från annan leverantör om det kan vara det som spökar. Får i så fall inhandla original Apple eller om det finns adapter emellan. Nu kör jag snabbstart och iCloud mellan enheterna får jag se hur det fungerar. Aldrig gjort tidigare.

Möjligt att det är kabeln. Ett av de tips att kolla om du följer den länk till Google jag postade.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Möjligt att det är kabeln. Ett av de tips att kolla om du följer den länk till Google jag postade.

Jag skall göra det imorgon.

1
Bevaka tråden