Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur viktigt är ett rent Android nuförtiden?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2019-01-15 05:39
Ursprungligen av kfrid:

Viktigare än om det är en ren Android (vilket jag gillar skarpt på Oneplus) är naturligtvis uppdateringsfrekvensen och hur länge de skickar ut uppdateringarna.

I alla fall jag vill när jag väl köper en telefon hitta den ultimata telefonen och kunna ha den i åtminstone 3 år.

Håller med dig om det
Många som klagar på Samsung gällande detta
Min S7 som är nästan 3 år gammal nu har säkerhetsuppdatering från 1 december 2018 och kör Oreo. Om någon har en 3T som kom 2016 vilken nivå ligger den på? Skulle vara intressant att veta

  • Medlem
  • 2019-01-15 08:15
Ursprungligen av PaO:

Håller med dig om det
Många som klagar på Samsung gällande detta
Min S7 som är nästan 3 år gammal nu har säkerhetsuppdatering från 1 december 2018 och kör Oreo. Om någon har en 3T som kom 2016 vilken nivå ligger den på? Skulle vara intressant att veta

Har själv ingen 3T men vad jag kan läsa mig till är det Oreo på den. Se https://en.m.wikipedia.org/wiki/OxygenOS

Dock verkar det som att det ska komma en uppdatering till Pie under början av detta år. Om det stämmer återstår att se.

Ursprungligen av Redaktionen:

Nokia är ett av få företag vars telefoner kör rena Android-installationer utan att lägga på egna gränssnitt. Det var länge ett starkt säljargument, men är det fortfarande det?

Läs hela artikeln här

Jag får uppdatering den första måndagen i varje månad. Är det inte så för alla?

Bevaka tråden