Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nedräkning till Apples tv-tjänst

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På måndag väntas Apple presentera sin nya strömmande tv-tjänst, och listan över produktioner och program som företaget arbetar på är lång. Här är hela listan – hittar du några favoriter?

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-08-20 11:17

Beror helt på content.

Betalar redan flera tjänster hos Apple, ser inte riktigt ”trevligheten” att betala för en till. Rabatterar de om su tar tre tjänster så får du en gratis så visst ?

Hade inte Apple en policy om att inget skulle innehålla sådant som folk går i gång på? Sex, våld, och dylikt?

Ursprungligen av Zeugma:

Hade inte Apple en policy om att inget skulle innehålla sådant som folk går i gång på? Sex, våld, och dylikt?

It's ok when we do it.

Ursprungligen av Zeugma:

Hade inte Apple en policy om att inget skulle innehålla sådant som folk går i gång på? Sex, våld, och dylikt?

Det ryktades om det, men en del av det här urvalet pekar onekligen åt ett annat håll

  • Medlem
  • 2019-01-18 17:53
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det ryktades om det, men en del av det här urvalet pekar onekligen åt ett annat håll

Vi får hoppas att Cupertino låter konstnärer jobba ifred utan att fingra på produkter men frågan är om Herr Cue kan det ?

  • Medlem
  • 2019-01-18 18:29

Jag berättar att jag kan gärna betala för en Apple tjänst om den är bra. Men då får den ersätta Netflix/ Viaplay / Prime ?
HBO åkte ut för länge sedan

  • Medlem
  • International user
  • 2019-03-25 11:46
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det ryktades om det, men en del av det här urvalet pekar onekligen åt ett annat håll

Tror inte Cook kan eller vill hålla sig neutral till iaf ett av de nämnda. Men vi får se.

Bättre än jag trodde med en del SF serier. Tror Apple har stor chans att kapa åt sig många kunder från andra tjänster.

Att TV/film/serier blir så mycket bättre när Apple står bakom det är en hyfsat dum slutsats. Sektmentalitet.

  • Medlem
  • International user
  • 2019-03-26 14:44
Ursprungligen av Johan Thuresson:

Att TV/film/serier blir så mycket bättre när Apple står bakom det är en hyfsat dum slutsats. Sektmentalitet.

Men det är ju inte så högt i tak, borde inte vara svårt alls att göra bättre ifrån sig än dagens skräp. Man kan alltid hoppas. Jag bryr mig skit i serier och väldigt lite i filmer idag. "Alla" filmer är så förutsägbara, följer samma gjutform saknar fullständigt originalitet.

Sen alla dessa Marvels grejer, var hittar vi något bra istället som Kalle Anka.

1
Bevaka tråden