Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airpods 2 dyker upp första halvan av året

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya uppgifter gör nu gällande att en ny version av Apples populära trådlösa hörlurar kommer att lanseras under första halvan av det här året. Airpods 2 ska bland annat erbjuda hälsofunktioner.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-01-23 13:09
Citat:

Airpods 2 ska bland annat erbjuda hälsofunktioner

Utsugning av vaxpropp?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-01-23 13:22
Ursprungligen av Redaktionen:

och kanske ännu mer vad batterikapaciteten räcker till.

Hur funkar batteritiden för folk nu när lurarna börjar bli lite äldre?

Jag använder sällan mina mer än någon timme i sträck så har inte tänkt på det, men kollade efter att ha använt dem runt tre timmar för någon vecka sen och då var de nere på 15%.
Lyssnade på ljudbok, "normalhögt" och de är ca 1,5 år gamla.

Jag upplevde att mina tappade batteriprestanda. Vilket iofs känns förväntat. Har bytt lurar (pga att en lur slutade ge ljud ifrån sig) och upplever att det blev bättre batteritid. Jag hade dem i ganska exakt 2 år

Jag hade kunnat byta bara den trasiga luren men eftersom att jag upplevde sämre batteritid så valde jag att köpa ett nytt set.

Men som sagt, det är upplevelser och jag har inte gjort mätningar för att ha hårda fakta kring detta

Mäta kroppens temp regelbundet vore intressant.

Hoppas alla eventuella hälsoaspekter är frivilliga att aktivera. Förstår inte riktigt poängen med att mäta hälsodata med en produkt som sitter på kroppen några få procent av dagen. Själv lägger jag hellre 100% av batteritiden på det jag köper hörlurar för, nämligen att lyssna på ljud, helst med riktigt bra kvalitet.

Mina håller 1,5 tim hinner aldrig kolla klart längre på något på kvällarna har lite panik. Ser verkligen fram emot ett nytt par, en sådan praktisk produkt i nätt format är fantastisk och allt extra blir bonus på kakan.

Mina tappar också. Skulle vara intressant att få en mätning.

Ursprungligen av Sperious:

Hoppas alla eventuella hälsoaspekter är frivilliga att aktivera. Förstår inte riktigt poängen med att mäta hälsodata med en produkt som sitter på kroppen några få procent av dagen. Själv lägger jag hellre 100% av batteritiden på det jag köper hörlurar för, nämligen att lyssna på ljud, helst med riktigt bra kvalitet.

Det lär man ju kunna göra, kan ju stänga av allt sånt i klockan.

Ursprungligen av biffenrydberg:

Mina håller 1,5 tim hinner aldrig kolla klart längre på något på kvällarna har lite panik. Ser verkligen fram emot ett nytt par, en sådan praktisk produkt i nätt format är fantastisk och allt extra blir bonus på kakan.

Får man fråga hur länge du haft dom?
Fick mina i julklapp så jag vet hur länge jag kan räkna med ?

Köptes några veckor efter lansering sä det har varit med ett tag. Vänste har lägre ljud också trots rengöring

1
Bevaka tråden