Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipad Mini 5 blir kanske bara ny på insidan

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny läcka anger att den omtalade Ipad Mini 5 bara kommer uppgraderas på insidan, och den som väntar sig moderna funktioner till det yttre kan bli besviken.

Läs hela artikeln här

Det är väl det mest väntade egentligen, att Mini står för det billigare segmentet tillsammans med Ipad (2018) som också får en uppdatering. Halvny processor och stöd för Apple Pencil, men inte den lyxiga designen och funktionerna från Ipad Pro.

Händelsevis skulle det göra mig riktigt nöjd! En billig Mini passar bra som komplement hemma till min Pro (förra generationen)

Senast redigerat 2019-02-19 18:27
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-19 20:43
Ursprungligen av jakobnilsson:

Det är väl det mest väntade egentligen, att Mini står för det billigare segmentet tillsammans med Ipad (2018) som också får en uppdatering. Halvny processor och stöd för Apple Pencil, men inte den lyxiga designen och funktionerna från Ipad Pro.

Händelsevis skulle det göra mig riktigt nöjd! En billig Mini passar bra som komplement hemma till min Pro (förra generationen)

För min del hade en Ipad Mini 5 passat som handen i handsken innan Pro-familjen introducerades. Nu är telefonerna så pass stora och 11-tummaren av Pro så pass smidig att jag inte riktigt kan motivera att köpa till en Mini. Men visst lockas jag fortfarande av formatet

För mig för det inget om den ser likadan ut, så länge det är vettig prestanda och ett rimligt pris (vad nu det är). I så fall slår jag säkerligen till på en!

Tror sambon skulle uppskatta en.
Men är den bara någon hundring billigare än iPad (2018) är den ju inte värt besväret att titta på.

Ursprungligen av Mackan1984:

Tror sambon skulle uppskatta en.
Men är den bara någon hundring billigare än iPad (2018) är den ju inte värt besväret att titta på.

Här tycker sambon att Minin är perfekt. Spelar ingen roll om man får mer tum per krona med en annan modell, de andra är för stora och klumpiga. Hon vill ha nåt man lätt kan hålla i en hand.

Face-ID, edge-to-edge och massa annat skit kommer bara göra modellen dyrare, vilket känns onödigt för min sambos ändamål. Så en helt vanlig Mini, fast med lite ny hårdvara, blir perfekt för min sambo.

1
Bevaka tråden