Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi snackar Samsung Unpacked

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Också podden den här veckan handlar om Samsung Unpacked. Ida och Andreas pratar om eventet, vad som lanserades och hur de hade det på respektive håll.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2019-02-23 10:45

Tack för ännu ett bra avsnitt!

Det vore kul att höra lite mer om Samsung S10e, rätt högt pris för en "Mellanklassarere" eller är den mer åt flaggskeppshållet? Ni kanske kan känna lite mer på den på kommande Barcelonaresa?

Ursprungligen av marlar:

Tack för ännu ett bra avsnitt!

Det vore kul att höra lite mer om Samsung S10e, rätt högt pris för en "Mellanklassarere" eller är den mer åt flaggskeppshållet? Ni kanske kan känna lite mer på den på kommande Barcelonaresa?

Det ska vi försöka göra! Spontant känns den ju mer i klass med Iphone XR, alltså kanske relativ mellanklass men ändå premium i det segmentet eller vad man ska säga.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-23 11:54
Ursprungligen av marlar:

Tack för ännu ett bra avsnitt!

Det vore kul att höra lite mer om Samsung S10e, rätt högt pris för en "Mellanklassarere" eller är den mer åt flaggskeppshållet? Ni kanske kan känna lite mer på den på kommande Barcelonaresa?

Kul att det uppskattades!

Jag får faktiskt säga att jag blev mer imponerad av Galaxy S10e än jag hade väntat mig. Den är inte alls lika nerbantad som man kan vänta sig med Samsung, och det är faktiskt deras motsvarighet till Iphone XR. Samma kretsuppsättning som de större syskonen, och en normalkamera och vidvinkelkamera är en trevlig kombination. Jag var inte helt förtjust i fingeravtrycksläsaren på sidan, men att använda ansiktsupplåsning går snabbt och smidigt. Tyvärr får man ju inte säkerheten hos fingeravtrycksläsaren, vilket är lite synd. Men jag skulle säga att den är mer flaggskepp än mellanklass, helt klart.

Jag ska se om vi kan få in ett testexemplar av Galaxy S10e också, efter testet av Galaxy S10 Plus är klart. Det är definitivt intressant att testa hur den står sig mot de dyrare syskonen. Men prismässigt tror jag den får det svårt när Oneplus 7 släpps med topp-specifikationer och lägre pris, och Huawei P30 och P30 Pro släpps till liknande prislappar.

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2019-02-23 15:52

Tack för utömmande svar!! Det är definitivt en intressant prisklass mellan 7 500 - 9 999 kr, kul att den var så pass bra och mer åt flaggdkeppshållet. Ser fram emot ett test om ni får tag på en efter 10+:en.

  • Medlem
  • 2019-02-23 16:15

En hel podd om Samsung i 99 kvalitet kan det bli bättre ?
Samsung Fold imponerade på mig och skall bli spännande att se hur bra den är på riktigt.
Väntar med spänning på era tester kring S10 orna

Är fortfarande supernöjd med min Note 8 och uppgraderar inte i år. Men en vikbar Note i framtiden kan jag lägga mycket pengar på ?
Får börja spara idag
Tack för podd och mycket välorganiserad Unpacked stream

Huawei vs Samsung ?

  • Medlem
  • 2019-02-23 23:38
Ursprungligen av Mackan1984:

Huawei vs Samsung ?

Intressant då det är helt olika tankesätt ?

1
Bevaka tråden