Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pressbilder på Nokia 9 Pureview läcker ut

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inför nästas veckas förväntade presentation bistår en Twitter-läcka med pressbilder på Nokias kommande flaggskeppstelefon.

Läs hela artikeln här

Läcker sak med gatling gun där bak och allt! Inte illa!

Jag vet inte hur det är med er, men jag fick lite trypofobi-känsla av baksidan.

  • Medlem
  • 2019-02-22 15:14

Jag är verkligen nyfiken på om kameralösningen kommer att leverera eller ej. Många tänker i samma banor som mej om man skall tro vad som skrivs på nätet och det är att detta skall bli som gamla hederliga Nokias bästa kameramobiler som var otroligt bra.
För mej blir nog detta ett givet köp om prislappen är rimlig och bilderna blir suveräna
Jag, som hederlig båtflykting från öst, måste ju trots allt hålla på Nokia, annars blir man väl kallad förrädare

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2019-02-22 15:49

Russian roulette someone?

Kan dom inte slopa det här med dåligt självförtroende och skippa loggan på framsidan. Finns det plats för en logo så har de inte använt ytan tillräckligt.
Gillar Nokia men denna lär inte bli någon hit.

Jag tror mycket hänger på prissättningen. En bra bit under 10.000 så ser jag potential. Blir det för nära iPhone XS eller nya Samsung Galaxy S10 så får den svårt.

Ursprungligen av biffenrydberg:

Kan dom inte slopa det här med dåligt självförtroende och skippa loggan på framsidan. Finns det plats för en logo så har de inte använt ytan tillräckligt.
Gillar Nokia men denna lär inte bli någon hit.

Konstigt nog unnar jag ändå Nokia att ha loggan där ?
Gillar deras typsnitt och det värmer en i själen att se den.

Ursprungligen av Redaktionen:

Inför nästas veckas förväntade presentation bistår en Twitter-läcka med pressbilder på Nokias kommande flaggskeppstelefon.

Läs hela artikeln här

Rent estetisk ser den fin ut. Kameralinsen brukar ju sticka ut på många mobiler (som på bilden). Ska man tro bilderna så är linserna i princip i nivå med resten av baksidan på Nokia 9.

Ursprungligen av spode:

För mej blir nog detta ett givet köp om prislappen är rimlig och bilderna blir suveräna

  • Medlem
  • 2019-02-23 19:21
Ursprungligen av Mackan1984:

Tack, har sett den. Såg nyss en till också, skall se om jag hittar den.
Här.är.den:
https://www.instagram.com/p/BuO7bxSgXv0/?utm_...

1
Bevaka tråden