Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Music ser ut att komma till Google Home

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Googles Home-produkter kommer troligen att kunna spela upp Apple Music snart. Inställningen har synts till i Google Home-appen för både Android och IOS.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Googles Home-produkter kommer troligen att kunna spela upp Apple Music snart. Inställningen har synts till i Google Home-appen för IOS.

Läs hela artikeln här

Det syns här i Sverige också. Detta iofs på en Android-lur men jag ser det även i min iPhone.

Ursprungligen av Micke Rehn:

Det syns här i Sverige också. Detta iofs på en Android-lur men jag ser det även i min iPhone.

Jo, jag har det i min IOS-app, men kan inte dra igång det. Bra att veta att det också syns i Android-versionen!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-02-26 09:19

Släpp stödet till Alexa utanför USA istället så jag slipper skräp-spotify

Ursprungligen av Json_81:

Släpp stödet till Alexa utanför USA istället så jag slipper skräp-spotify

Ja, den begränsningen känns dum, hoppas också det ordnar till sig snart.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-02-26 12:13
Ursprungligen av Ida Blix:

Ja, den begränsningen känns dum, hoppas också det ordnar till sig snart.

Verkligen, undrar vad tanken med det är.
Både AM och Echo finns ju officiellt på andra marknader.

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-02-26 19:16
Ursprungligen av Ida Blix:

Jo, jag har det i min IOS-app, men kan inte dra igång det. Bra att veta att det också syns i Android-versionen!

Kan inte se Apple Music vare sig i iPhonen eller på iPaden ? I vilken meny ser du det?

Ursprungligen av Cribe:

Kan inte se Apple Music vare sig i iPhonen eller på iPaden ? I vilken meny ser du det?

Tror att Apple (Google?)har plockat bort det nu. https://twitter.com/macrumors/status/11004740...

Google bekräftar till blomman att det var en bugg i mjukvaran som gjorde att apple music syntes

Källa

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-02-27 19:31

Attans ?

Ursprungligen av Cancerman:

Google bekräftar till blomman att det var en bugg i mjukvaran som gjorde att apple music syntes

Källa

Meh! Det var ju tråkigt. Hade gärna sett stöd för AM.

Ursprungligen av Cribe:

Kan inte se Apple Music vare sig i iPhonen eller på iPaden ? I vilken meny ser du det?

Det var i menyn där man lägger till musiktjänster och väljer vilken man ska ha som standard.

Ser det inte heller längre.

Ursprungligen av Ida Blix:

Det var i menyn där man lägger till musiktjänster och väljer vilken man ska ha som standard.

Ser det inte heller längre.

Jag ser den inte längre heller men visst, jag kan köpa att det var en bug att de släppte den förtidigt, annars det är svårt att kalla den för en bugg om en musik tjänst dyker upp på rätt plats i appen så jag gissar att den kommer tillbaka i snart framtid.

1
Bevaka tråden