Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lenovo visar portabel skärm med USB-C

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lenovos nya bärbara bildskärm är på 14 tum och ansluts med USB-C. För den som letar en extra skärm till sin Ipad Pro eller bärbara dator kan den vara ett smidigt alternativ.

Läs hela artikeln här

Lenovo gillar vi ju! Har inte köpt så mycket från dom dock, men grejerna jag har är bra skit!

Ursprungligen av SweSG:

Lenovo gillar vi ju! Har inte köpt så mycket från dom dock, men grejerna jag har är bra skit!

Den ser smidig ut. Gillar tanken på ett komplement till min Ipad Pro så ska gärna kika närmare på den där vid tillfälle.

  • Medlem
  • Hoppar från spelvärld till spelvärld dagligen. I livets Lobby så bor jag med min fru och våra 3 katter.
  • 2019-02-27 01:03

Äger en Thinkpad laptop från 2012 som användes främst som skrivardator samt redigeringsdator och funkade finfint. Måste säga att jag gillar Lenovos produkter som ofta är någorlunda simpla i designen men som håller vad de lovar för pengarna.

Lenovo prylar är ju skitsnygga:

Min lilla älskling! <3

  • Medlem
  • Hoppar från spelvärld till spelvärld dagligen. I livets Lobby så bor jag med min fru och våra 3 katter.
  • 2019-02-27 02:30
Ursprungligen av SweSG:

Lenovo prylar är ju skitsnygga:

https://i.imgur.com/74j2lPA.jpg

Min lilla älskling! <3

Kanske misstolkades med simpla, det är inga flashiga produkter men de är ju inte fula för det. De brukar ofta göra produkter som är helsvarta och går ihop med det mesta teknik relaterat.

Snygg älskling du har där förresten

Ursprungligen av Zimpan:

Kanske misstolkades med simpla, det är inga flashiga produkter men de är ju inte fula för det. De brukar ofta göra produkter som är helsvarta och går ihop med det mesta teknik relaterat.

Snygg älskling du har där förresten

Nejdå! Var jag som skrev lite illa bara. Jag fattade vad du menade! Blir inte alltid rätt vid denna tid

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-03-01 07:49

Har tyvärr inte samma goda erfarenhet av Lenovo. Fem säljare på jobbet hade Lenovo Yoga 2 Pro. Alla har lagt av på ett eller annat sätt.

Lenovo höll sig i skinnet ett par år efter att de tagit över IBM:s laptops. Och just Thinkpad är fortfarande bra kvalité rakt igenom. Men allt annat de gör är det klar kinavarning på numera.

Ursprungligen av GustafMA:

Lenovo höll sig i skinnet ett par år efter att de tagit över IBM:s laptops. Och just Thinkpad är fortfarande bra kvalité rakt igenom. Men allt annat de gör är det klar kinavarning på numera.

Håller med! Jag har en x220 som fortfarande är en fantastisk maskin (och jag har en t470 på jobbet som jag i princip aldrig använder). Är inte imponerad av deras konsumentmaskiner men ThinkPadarna är det en annan kvalitet på. Plus att de går att meka med själv utan massa krusiduller.
Gillar deras dockningsstationer också, antar att det är businesssidan som har hand om dem och inte konsumentnissarna.

1
Bevaka tråden