Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Ipad och Airpods börjar massproduceras

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples leverantörer sägs växla upp för massproduktion av en uppdaterad Ipad och nya Airpods.

Läs hela artikeln här

Bra att det kommer med alternativa färger på Airpods pga man förväxlar lätt när det finns flera i familjen som har samma. Dock svart?

Ursprungligen av calinou:

Bra att det kommer med alternativa färger på Airpods pga man förväxlar lätt när det finns flera i familjen som har samma. Dock svart?

Ett klistermärke eller så på laddfodralet funkar bra hos oss.

Tillägg: man får så klart önska sig fler färger ändå. just jag föredrar de vita mest av gammal tradition.

Hmm har börjat ångra att jag snålade och valde 32GB av ipad tror jag klarar mig men behöver ta bort grejer lite då och då.
Tror ni Ipad 2019 kommer med stöd för den nya pennan? Min 2018 har penstöd men bara för den gamla och den känns inte så rolig att köpa nu när 2an finns.

Ursprungligen av Ida Blix:

Ett klistermärke eller så på laddfodralet funkar bra hos oss.

Tillägg: man får så klart önska sig fler färger ändå. just jag föredrar de vita mest av gammal tradition.

Skulle ni kunna göra ett stort test med olika leverantörers små trådlösa hörlurar? Det är ju en sån sak som i alla fall jag inte vill prova i butik och när de kostar 1500-3000 känns det inte så kul att chansa. Gärna ett 10 tal i samma test så det blir enkelt att genomskåda och jämföra mellan.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Skulle ni kunna göra ett stort test med olika leverantörers små trådlösa hörlurar? Det är ju en sån sak som i alla fall jag inte vill prova i butik och när de kostar 1500-3000 känns det inte så kul att chansa. Gärna ett 10 tal i samma test så det blir enkelt att genomskåda och jämföra mellan.

Vi får spana på vad vi kan göra! Tack för förslaget!

Ursprungligen av Redaktionen:

Apples leverantörer sägs växla upp för massproduktion av en uppdaterad Ipad och nya Airpods.

Läs hela artikeln här

Jag som sitter på avtryckaren till en iPad till sambon och redan köpt ett fodral.
Undrar om yttermåtten förändras... ?

  • Medlem
  • 2019-03-14 18:25
Ursprungligen av Mackan1984:

Jag som sitter på avtryckaren till en iPad till sambon och redan köpt ett fodral.
Undrar om yttermåtten förändras... ?

Kanske- kanske inte
Kommer ihåg när jag förbokade Note 7 till mig och min fru. Köpte en massa fodral och tillbehör som låg och väntade förgäves hoppas du har bättre tur ?

Ursprungligen av PaO:

Kanske- kanske inte
Kommer ihåg när jag förbokade Note 7 till mig och min fru. Köpte en massa fodral och tillbehör som låg och väntade förgäves hoppas du har bättre tur ?

Det minns jag med ?
Inget av det som att gick att återanvända?

Sitter i högljud miljö och tänkte gå över från over ear till in-ear (för mer dämpning) och tänkte kila ner och handla beatsx idag, något säger mig dock att jag får ångra mig om ett par veckor...

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2019-03-15 09:12
Ursprungligen av biffenrydberg:

Sitter i högljud miljö och tänkte gå över från over ear till in-ear (för mer dämpning) och tänkte kila ner och handla beatsx idag, något säger mig dock att jag får ångra mig om ett par veckor...

Fast vill du ha dämpning så är det nog inte Airpods du ska satsa på.

Ursprungligen av jonasn:

Fast vill du ha dämpning så är det nog inte Airpods du ska satsa på.

Tänker mig om de kommer med ANC och kanske annat case som tillåter gummiploppar där man kan ladda samtidigt. Det vore en bra lösning.

  • Medlem
  • 2019-03-15 15:49
Ursprungligen av Mackan1984:

Det minns jag med ?
Inget av det som att gick att återanvända?

Nej men alla leverantörer tog tillbaka allt utan problem. Till och med små underleverantörer till Amazon UK. De måste fått en deal av Samsung pga fadäsen. Men nu i efterhand så blev det en Note 8 och skillnaden mellan den brinnande 7 an och 8 an är rätt stor ?

1
Bevaka tråden