Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99s motorsport-tråd (utan resultat!)

Tråden skapades och har fått 728 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Dalle:

Hur många år har inte Ferrari maniskt upprepat mantrat att; ”Vi ligger en bit efter. Men nästa år, då är vi ikapp och förbi!”
Så har det låtit sedan Kimi tog deras sista titel. Var det 2007? Efter det har det bara gått utför.

Nä. Grattis Hamilton till VM-titlarna 2019 och 2020! Vi fans får hoppas på det nya reglementet som träder i kraft 2021.

Fram tills dess är det roligare med VM i kärringkånk än F1. ???

Instämmer med föregående talan! Men nu har vi ju något mer spännande att se fram emot idag, IndyCar kval ikväll ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-03-23 10:44

VM i kärringkånk den är klockren F1 är helt klart förlegat, jag får ringa exfrun och höra hur hennes kalender ser ut när det närmar sig skarpt läge, här ska det kånkas

Måste bara få lovorda IndyCar lite grann, riktigt roligt race i söndags! Ser redan fram emot nästa race! ?

Sen är det ju F1 i helgen, men det känns lite som ett sömnpiller nu faktiskt...

  • Medlem
  • 2019-03-26 21:04
Ursprungligen av MrQuattro:

Sen är det ju F1 i helgen, men det känns lite som ett sömnpiller nu faktiskt...

Det har det väl gjort de senaste åren?

Ursprungligen av Dalle:

Det har det väl gjort de senaste åren?

True story! Men man hoppas ju alltid på bättring inför ny säsong. Jag som håller på Ferrari lär väl behöva lida lika mycket som vanligt. Hade ju suttit fint med dubbel DNF på Merca till helgen dock ?

  • Medlem
  • 2019-06-15 16:07

Riktig motorhelg nu!
Själv sitter jag vid datorn. Porsche Carrera Cup från Skellefteå på ena skärmen. Le Mans på den andra. Till det ska vi lägga nascar, Speedway och MotoGP! Har jag glömt något?

Är det någon mer som kollar?

  • Medlem
  • 2019-06-15 20:47
Ursprungligen av Dalle:

Riktig motorhelg nu!
Själv sitter jag vid datorn. Porsche Carrera Cup från Skellefteå på ena skärmen. Le Mans på den andra. Till det ska vi lägga nascar, Speedway och MotoGP! Har jag glömt något?

Är det någon mer som kollar?

Castar själv Le Mans
Årets höjdpunkt ?
Heja Alonso

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-06-15 23:43

Motorsportveckan i Karlskoga ?

  • Medlem
  • 2019-06-16 21:24

Le mans 24h är höjdpunkt i motorsportvärlden ?

Bevaka tråden