Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Huawei visar upp P30 Pro

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hade tittat på P20 Mate men nu kommer P30 Pro.
Blir att sälja min telefon till förmån om att gå över till Huawei.
Apple nästa model kommer att pressa upp iPhone priset ännu mer, det är ju Apple kända för.
Med denna prisutveckling så lär flera fly över till konkurrenterna.

Ursprungligen av Jonatatatan:

Vad sågar de?

Främst fingerscannern men även skärmen.
Sen att där ej finns stereohögtalare, det hade t.o.m P20 pro.

Ursprungligen av Paulista:

Främst fingerscannern men även skärmen.
Sen att där ej finns stereohögtalare, det hade t.o.m P20 pro.

Okej fingerscannern var ju synd, men skärmen är väl knappast dålig? Känns inte som det går få en telefon med dålig skärm om man köper en telefon för 4000kr eller mer. Stereohögtalare är det något som folk faktiskt använder i en telefon? Jag är i alla fall glad över att de minskat ner flärpen rejält tycker den tar för mycket plats på min mate 20 lite.

  • Medlem
  • 2019-03-29 14:42

Tydligen får man Watch GT på köpet när man köper en P30 Pro

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-29 15:58
Ursprungligen av PaO:

Tydligen får man Watch GT på köpet när man köper en P30 Pro

Väldigt bra batteritid får du där. Som helhet är den inte lika bra som Galaxy Watch, men använder man den med en Huawei-telefon är det en trevlig smartklocka ändå. Att knappt behöva tänka på batteritid är rätt trevligt.

Och du verkar ha valt en ganska vettig kamera ... jag menar telefon!
https://www.engadget.com/2019/03/29/huawei-p3...

Ursprungligen av ekloev:

Väldigt bra batteritid får du där. Som helhet är den inte lika bra som Galaxy Watch, men använder man den med en Huawei-telefon är det en trevlig smartklocka ändå. Att knappt behöva tänka på batteritid är rätt trevligt.

Och du verkar ha valt en ganska vettig kamera ... jag menar telefon!
https://www.engadget.com/2019/03/29/huawei-p3...

Kameran är riktigt grym ?

  • Medlem
  • 2019-03-29 16:20
Ursprungligen av ekloev:

Väldigt bra batteritid får du där. Som helhet är den inte lika bra som Galaxy Watch, men använder man den med en Huawei-telefon är det en trevlig smartklocka ändå. Att knappt behöva tänka på batteritid är rätt trevligt.

Och du verkar ha valt en ganska vettig kamera ... jag menar telefon!
https://www.engadget.com/2019/03/29/huawei-p3...

Nu håller jag hårt i min Note men P30 Pro har en fantastisk kamera verkar det som och 5x optisk zoom är riktigt bra. Använder min 2x ofta ?

  • Medlem
  • 2019-03-29 16:21
Ursprungligen av Mackan1984:

Kameran är riktigt grym ?

Och man ser hur lika dagens flaggskepp är gällande kameran ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-03-29 16:24
Ursprungligen av PaO:

Nu håller jag hårt i min Note men P30 Pro har en fantastisk kamera verkar det som och 5x optisk zoom är riktigt bra. Använder min 2x ofta ?

Ah, jag tolkade det som att du valt den och skulle få klockan på köpet. Nåväl, P30 Pro är kanske en av de starka alternativen om du nu skulle lämna Note-lägret?

  • Medlem
  • 2019-03-29 17:52
Ursprungligen av ekloev:

Ah, jag tolkade det som att du valt den och skulle få klockan på köpet. Nåväl, P30 Pro är kanske en av de starka alternativen om du nu skulle lämna Note-lägret?

Ja varför kan inte Huawei göra en typ Mate 20 Pencil ?

Kinesera skall tydligen släpa en Huewai Mate 30 till hösten så jag vill nog avvakta tills den kommer om man nu skall lägga ut runt 10 papp för en telefon.

Bevaka tråden