Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bredband i Tranås

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

nu vet jag inte om jag är illa off topic här...

Vad finns det för bredbandsleverantörer i Tranås? Jag tänkte jag vill kolla lite innan jag binder mig för tid och evighet till ruttna villkor hos Telia.

Någon som kan rekomendera något?

Ursprungligen av David Slättne:

nu vet jag inte om jag är illa off topic här...

Vad finns det för bredbandsleverantörer i Tranås? Jag tänkte jag vill kolla lite innan jag binder mig för tid och evighet till ruttna villkor hos Telia.

Någon som kan rekomendera något?

Jag har bara gått att säga om telia...Alltid leverans på utsatt tid och inga oförutsedda avbrott, har du andra erfarenheter (personliga) dvs ingen hörsägen?

Ursprungligen av xplane:

Jag har bara gått att säga om telia...Alltid leverans på utsatt tid och inga oförutsedda avbrott, har du andra erfarenheter (personliga) dvs ingen hörsägen?

Du gillar Telia, Hitachi/IBM hårddiskar och Windows. Vad mer kan man säga...

Här är den så kallade kompletta listan med alla Sveriges bredbandsleverantörer. Vill bara tillägga att Adamo inte finns med på listan så graden av kompletthet är nog inte fullständig.

Den halvkompletta:
http://internetworld.idg.se/tjanster/bredband/

Ursprungligen av whoami:

Du gillar Telia, Hitachi/IBM hårddiskar och Windows. Vad mer kan man säga...

Här är den så kallade kompletta listan med alla Sveriges bredbandsleverantörer. Vill bara tillägga att Adamo inte finns med på listan så graden av kompletthet är nog inte fullständig.

Den halvkompletta:
http://internetworld.idg.se/tjanster/bredband/

Vad gillar du som varken har windows eller mac... ?

Ursprungligen av xplane:

Jag har bara gått att säga om telia...Alltid leverans på utsatt tid och inga oförutsedda avbrott, har du andra erfarenheter (personliga) dvs ingen hörsägen?

av telias bredband har jag hyggliga erfarenheter men så har jag inte provat så mycket annat. De verkar ligga generellt sämst till i prisjämförelser men jag vet inte hur tillförlitliga konkuerenterna är. Så tycker jag det är trist att behlöva binda sig i minst ett år. Det gör ju inget om man är nöjd med Telia men är man inte det är det ju surt...

Är du inte nöjd med Telia David?

Ursprungligen av xplane:

Är du inte nöjd med Telia David?

Jag är nog nöjdare med Telia än jag vill erkänna men jag tycker att dom har fått med sig lite mycket attitydproblem från monopol-tiden... som sagt bindningstiden tex

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-20 16:56

Jag har bara goda erfarenheter av Telia. De är relativt dyra, och jag gillar inte långa bindningstider, men under de snart tre år jag varit kund så har det varit mindre än en timmes sammanlagd nertid. Förvånande men sant.

1
Bevaka tråden